Gå til innhold

Dere som har 3 barn eller mer:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere var i deres 3 svangerskap. Hadde dere mye "magevondt", menssmerter/murringer?

Jeg har hatt litt av dette i de første svangerskapene, men ikke sånn veldig. Men denne gangen er det helt sinnsykt! Lyst å ta en paralgin og legge meg under dyna liksom...

Har vært på ultralyd, og vet at alt er greit. Er 10 uker på vei

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde så vondt i svangerskap 3 og 4 at jeg låg for det meste i en bue..Var på tidlig ul fordi legen var helt sikker på at det var i en eggleder.

Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor jeg åpnet denne, siden jeg bare har to.. Også svarer jeg i tillegg!! Hehe;-)

 

Jeg hadde det helt jævlig med magesmerter i andre svangerskap jeg da. Lå paddeflat i store deler av 1 trimester, og litt ut i 2..

 

Du har nok ikke noe å bekymre deg for;-)

Skrevet

Jeg hadde voldsomme mensmurringer i andre svangerskap, var sikkert på at jeg aborterte, men det vist seg å være tvillinger;-)

Skrevet

Jeg har 3 barn....aldri hatt vondt med noen av dem. Kanskje det er livmora som strekker seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...