vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Når dere var i deres 3 svangerskap. Hadde dere mye "magevondt", menssmerter/murringer? Jeg har hatt litt av dette i de første svangerskapene, men ikke sånn veldig. Men denne gangen er det helt sinnsykt! Lyst å ta en paralgin og legge meg under dyna liksom... Har vært på ultralyd, og vet at alt er greit. Er 10 uker på vei
Gjest Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Jeg hadde så vondt i svangerskap 3 og 4 at jeg låg for det meste i en bue..Var på tidlig ul fordi legen var helt sikker på at det var i en eggleder.
fumlis og skrikerungene Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Jeg vet ikke hvorfor jeg åpnet denne, siden jeg bare har to.. Også svarer jeg i tillegg!! Hehe;-) Jeg hadde det helt jævlig med magesmerter i andre svangerskap jeg da. Lå paddeflat i store deler av 1 trimester, og litt ut i 2.. Du har nok ikke noe å bekymre deg for;-)
herethereandeverywhere<3 Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Jeg hadde voldsomme mensmurringer i andre svangerskap, var sikkert på at jeg aborterte, men det vist seg å være tvillinger;-)
Norwegian by injection Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Jeg har 3 barn....aldri hatt vondt med noen av dem. Kanskje det er livmora som strekker seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå