Gå til innhold

JULEMARSIPANEN ER KOMMET!!! ;)

Trultemora er presseklar!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var på tide, begynte og bli stresset.

men hvor er PEPPERKAKENE og SYLTEN?

vi skriver oktober snart. litt julesteming må være lov!

Skrevet

Yess!!! Ikke en dag for tidlig:-)

Synes han Birger Sivertsen burde aksjonert mot noe mer fornuftig enn dette. Tenk å bruke tid og ressurser på noe så tullete. Vi velger da selv om vi vil kjøpe det nå eller til jul.

Skrevet

Hysj da, ikke si det da. Gravid og tonnevis med halsbrann jo:( Og julemarsipan er yammi... men får vel bare vente til etter fødselen. :)

Skrevet

Neida Heaven!! ;)

Du trøkker i deg det du greier av marsipan, så tar du deg en novaluzid etterpå! ;)

hehe........ :)

Skrevet

ahh, fikk akkurat et akutt behov for julebrus..! :P men er vel bare snakk om kort tid før den og kommer hit.. :P

Skrevet

Åh, nam! Jeg våkna før jenta i dag, MED DEILIG JULEMORGEN FØLELSE I MAGEN :-D Jeg gleder meg skikkelig til jul!!!!

Skrevet

Men du :-) mandler funker mot halsbrann (gjorde det til meg) og det er jo mandler i marsipanen :-D hehe

Skrevet

Jeg elsker marsipan og kommer til å kjøpe litt, det vet eg. Men selv jeg som elsker jul og den gode marsipanen (og all den andre maten såklart) synes september er liiiiiiit tidlig. Kunne venten til midten av oktober.

Så blir det til salgs til februar hvor det siste kommer ut av butikkene, og en knapp måned senere kommer påskemarsipanen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...