Trultemora er presseklar!! Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Jadda, "litt" tidlig kanskje?? men fyyyyy så godt!!! http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/09/26/548220.html
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 det var på tide, begynte og bli stresset. men hvor er PEPPERKAKENE og SYLTEN? vi skriver oktober snart. litt julesteming må være lov!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Yess!!! Ikke en dag for tidlig:-) Synes han Birger Sivertsen burde aksjonert mot noe mer fornuftig enn dette. Tenk å bruke tid og ressurser på noe så tullete. Vi velger da selv om vi vil kjøpe det nå eller til jul.
Heaven har født::) Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Hysj da, ikke si det da. Gravid og tonnevis med halsbrann jo:( Og julemarsipan er yammi... men får vel bare vente til etter fødselen.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 26. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2008 Neida Heaven!! Du trøkker i deg det du greier av marsipan, så tar du deg en novaluzid etterpå! hehe........
Øyboeren med to små <3 Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 ahh, fikk akkurat et akutt behov for julebrus..! men er vel bare snakk om kort tid før den og kommer hit..
Gjest Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 Åh, nam! Jeg våkna før jenta i dag, MED DEILIG JULEMORGEN FØLELSE I MAGEN :-D Jeg gleder meg skikkelig til jul!!!!
Gjest Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 Men du :-) mandler funker mot halsbrann (gjorde det til meg) og det er jo mandler i marsipanen :-D hehe
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 27. september 2008 #9 Skrevet 27. september 2008 Jeg elsker marsipan og kommer til å kjøpe litt, det vet eg. Men selv jeg som elsker jul og den gode marsipanen (og all den andre maten såklart) synes september er liiiiiiit tidlig. Kunne venten til midten av oktober. Så blir det til salgs til februar hvor det siste kommer ut av butikkene, og en knapp måned senere kommer påskemarsipanen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå