vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Når dere var i deres 3 svangerskap. Hadde dere mye "magevondt", menssmerter/murringer? Jeg har hatt litt av dette i de første svangerskapene, men ikke sånn veldig. Men denne gangen er det helt sinnsykt! Lyst å ta en paralgin og legge meg under dyna liksom... Har vært på ultralyd, og vet at alt er greit. Er 10 uker på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå