Gå til innhold

dere som vet. ang OS??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har nå snart vært alenemor i 2 uker. og lurer på litt.

Var på nav for å søke om diverse denne uka her. Jeg har vært reg. arbeidssøker på nav etter permisjonen. og de siste ukene har jeg vært sykmeldt. når jeg kom på time på nav sa dama der at jeg skulle fortsette og sykmelde meg. da jeg fikk mest penger ut av det.. kombinert med os. såklart er jeg jo sykmeldt for en grunn og da.men jeg trodde det var enten eller..

Så det jeg lurer på er hvor mye jeg får i os?

jeg har ca 10tusen brutto i sykepenger..

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet hovrdan jeg regner det ut altså? hadde blitt veldig gad for svar!!!! :)

Skrevet

Vet ikke helt om sykepenger har helt samme regel som inntekt, men her er formelen for inntekt + OS:

 

Brutto inntekt pr mnd - 2 900(ca)=yyyy * 0,4= det du skal trekke fra full OS(10 831,-).

 

10 000 - 2 900= 7 100 * 0,4 = .......

 

(det blir vel ca 7 000- 8 000 i OS? Grovt regnet)

 

Har ikke kalkis her, så regne får du gjøre selv;)

 

 

Husk at du skal betale skatt av alt, og at du er i skatteklasse 2:)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...