Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Jeg er oppriktig nyskjerrig nå altså - jeg skjønner ikke helt hvor jeg skulle plassert den i min - cupene er absolutt fullstappet med kjerringpupp. Og mobilen min er ikke spesielt smidig i fasongen heller selv om den ikke er blant de største.. Hvor havner den, og er det synlig "utenpå"?
Dronningen! Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Dårlig fantasi? Dden legges under puppen vel:o)
~sjiraff~ Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 haha.. ja det lurte jeg på også... Tror ikke det hadde sett særlig lekkert ut her hvertfall. Mulig jeg har en litt for klumpete mobil?
Mom2Two Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Jeg har den midt mellom puppene jeg:-D Min mobil er ganske smal da:-)
Mammapudding Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Nå har ikke jeg for vane å ha mob i BH-en da, men i mangel av hender så har jeg ved et par anledninger puttet mob mellom puppene..altså i midtstykke på BH-en om du skjønner:) Må være en stram BH da, så den ikke bare sklir rett ned:)
Gjest Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Hehe jeg har tydeligvis gått glipp av noe her, men jeg hadde ikke hatt sjans til å putte noen tlf nedi der hvertfall! Bh`en min er fullstappet nok fra før Skulle jeg lagt tlf under så hadde puppen veltet ut på oversiden!
Gjest Siklerotte Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Nja, det kommer egentlig an på hva jeg har på meg. Som regel helt øverst mot toppen av den ene cupen på en måte, hehe. Man ser det egentlig ikke, kanskje om man ser veldig nøye - men nei. Den tar jo ikke så stor plass, den er ikke akkurat så enormt diger. Ellers har jeg den ikke imellom, det blir ikke bra. Der har jeg som regel lipgloss derimot.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. september 2008 Nå måtte jeg le, Mami - så for meg noe av det samme med meg selv... Og ikek spesielt diskrèt å fiske frem tlf om den skulle ringe jaffal! Og ikke får jeg plass til den "på midten" heller...
~sjiraff~ Skrevet 26. september 2008 #9 Skrevet 26. september 2008 hehe..nå måtte jeg prøve. Satte den på midten, sitter bra der altså. Men da må jeg ha genser/topp/kjole som dekker godt da... hehe..
Dronningen! Skrevet 26. september 2008 #10 Skrevet 26. september 2008 Jentene som jeg vanker sammen med lurte på om vi skulle ta patent på bh med plass til alt - absolutt alt! Sovepose, tannbørste, nødbluss og tørrvarer....++++
Gjest Skrevet 26. september 2008 #11 Skrevet 26. september 2008 Hahaha ja det er jo det også! Ikke bare bare å fiske den frem om man skulle trenge den liksom jeg måtte ha spurtet inn på do om den begynte å ringe hehe, hadde sikkert sett super glupt ut! Her kommer jeg løpende som kona til skipperen på høye heler (regner med at det var snakk om ute på byen?) med en stor firkantet pupp som spiller nokia tune jadda,,, tror jeg tar med meg veske isteden ja, eller bruker bukselomma! Får ikke plass på midten jeg heller, da tyter det på siden under armene Funker kanskje greit om man har en pen liten håndfull med pupp, men når man kan fylle to spann så tror jeg det er greit å gå for andre metoder..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 27. september 2008 Sovepose?? Man trenger da bare plass til kortet så man kan spandere på seg hotell? *få spasmer av telttur* bh står ikke lenger for brystholder men beauty(tilbehør)holder - egen holder for lipgloss, mobil, kort, røyk (?), og kanskej en lommelerke - så ser vi hele gjengen ut som vi har DE muggene )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. september 2008 #13 Skrevet 27. september 2008 her legges den mellom puppene og festes i spilene. jeg har ikke store nok pupper til og gjemme de i cupen
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 27. september 2008 bare kjøpe større cup, så legger du mobilen på undersiden av puppen som pushupeffekt. men ikke spør meg hva du skal gjøre når tlf ringer *fnis*
ifie Skrevet 27. september 2008 #15 Skrevet 27. september 2008 Siden dere har så store pupper må vel mobilen kunne "gjemme" seg litt i puppen slik at den ikke synes så godt på utsiden? Mine pupper ble borte for noen mnd siden, så om jeg putter mobilen i bh´en er det lilksom alt som er der! DET ser teit ut det! Går an å lirke den ned mellom puppene, da
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. september 2008 Forfatter #16 Skrevet 27. september 2008 Ifie; gjør jeg det så "tyter" liksom puppen utover kanten og så får jeg brett liksom.. hmf... Jeg får holde meg til veske )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. september 2008 #17 Skrevet 27. september 2008 hehe... mine bher er fulle av silikoninlegg så mellom puppen og silikonen blir det fryktlig varmt... jeg vet ikke om tlf tåler 37 grader over lengere tid i fuktig klima? hahhahahahah
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. september 2008 #18 Skrevet 27. september 2008 har bare mobilen i bh'en når jeg trener.. da har jeg jo sportsbh og enkelt å få den mellom der. hahahahaha. ellers har jeg veske med meg tror jeg for det meste. men hender jeg har penger i bh'n da.
PinkBabyDoll Skrevet 27. september 2008 #19 Skrevet 27. september 2008 Hummmm, må ha to mobiler da, så d blir likt på begge sider ;P
ifie Skrevet 27. september 2008 #20 Skrevet 27. september 2008 Ja, heldligvis finnes det mange fine vesker nå om dagen! Selvfølgelig veldig praktisk med mobilen i bh´en da, om man er på et bråkete utested og har vibreringen på
Mom2Two Skrevet 27. september 2008 #21 Skrevet 27. september 2008 Men på konsert da? Kan jo ikke ha veske på konsert, det er jo bare pes!!! Tar bare med det aller nødvendigste og stapper det jeg kan i bh´n om jeg ikke har lommer;o)
tyter Skrevet 27. september 2008 #22 Skrevet 27. september 2008 Ikke noe problem det. Er godt utstyrt så får fint plass mellom eller under puppene. Bruker av og til legge den der hvis jeg bare er hjemme og har på klær uten lommer.
Mom2Two Skrevet 27. september 2008 #23 Skrevet 27. september 2008 Hehe you and me both, tyter.. Bra det ikke bare er meg. Det er jo så praktisk, da vet man hvor den er:-D
Raych Skrevet 27. september 2008 #24 Skrevet 27. september 2008 Hvem i all verden er det som går med mobilen i bh'n? Hehe, synes jeg ser at det buler ut både her og der:) Og ikke minst vibreringen...
tyter Skrevet 27. september 2008 #25 Skrevet 27. september 2008 vel, det er ikke alltid jeg husker den er der synes ikke at den er der heller så er jo ganske greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå