bebis*i*magen Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Kjøpte en hårfarge og hadde planer om å farge håret. Spurte i butikken om det er ufarlig å farge året når en er gravid. Hun i butikken mente det, siden det ikke stod noe om dette på bruksanvisningen.... er likevel usikker, og har ikke turt å farge håret ennå... ser ikke ut, begynner å få skikkelig ettervekst, og ønsker å farge håret en gang fo å få ca. normal hårfarge igjen... noen som vet om er er ufarlig for fosteret å farge håret??? Setter pris på all hjelp:-D
Kaimana*prøvernr2* Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 hei,jeg hører ikke til her inne,men jeg er frisør! vi farger gravide kunder,det eneste vi passer på er at det ikke er sår i hodebunnen,passer på at kundene ikke sitter i varme og at det ikke svir o.l det skal ganske store mengder hårfarge til for å skade ett foster
Kaimana*prøvernr2* Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 -men må legge til,fargene i butikkene er VELDIG mye sterkere enn de hos frisøren,altså de dem bruker,grunnet hms reglene,så kanskej du skal dra dit?
Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09* Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Farge, bleke, stripe, lystone alt du orker!! Det er ikke farlig. Det er vel noe sånn som 50 år siden hårfargene vi fikk kjøpt var skadelige både for de som brukte dem og et evnt. foster Jeg har allerede lystonet meg 2 ganger denne graviditeten og gjorde det forrige gang med lillegutt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå