Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Har en gutt på 6 mnd, ammer nesten ikke lenger.. gikk ned 6 kg mens jeg ammet, men nå har jeg gått opp 3 av dem igjen på bare 2 uker etter at det ble mindre og mindre melk...skikkelig surt, hadde endelig nådd drømmevekta mi og bmi på 22:(
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Jeg opplevde det samme, men jeg gikk opp mer! La på meg 10 kilo gaske raskt etter ammeperioden, men de er borteigjen nå;-)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 hvordan gikk du de ned anonym 22:54?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 skjønte at jeg måtte endre på matinntaket mitt, og fikk god hjelp av vektklubb.no. Begynte bare å spise mindre porsjoner og hyppigere måltider, så gikk det av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 gleder meg til ammingen er over slik at jeg kan sette inn nådestøtet (slanke-nådestøtet..) blir trist å slutte å amme da, men satser på at det hele går over av seg selv etterhvert som snuppa vokser til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå