Prøverpånr*2* Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Hei. Ser ut som vi er i nesten samme "båt"... Når har du IKM? Blør du mye, eller bare "spotter" du litt? Jeg blør bittelitt, er lyserødt-brunt. Har IKM 2 eller 3 oktober...
snellapella Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Hei.. Har IKM 2. eller 3.. Kom litt misfarget utflod i går kveld og på morgenen idag, blødde friskt da jeg tisset, tok på bind i tilfelle men brunaktig og mer friskt når jeg tisset. Hadde EL rundt 17.
Prøverpånr*2* Skrevet 26. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2008 Ojoj, blir litt spennende da. HÅPER at dette er KUN en festeblødning, vil så gjerne at den skal sitte nå... Giftet meg tidlig i juni, så har prøvd siden da. Det er ikke så lenge, men med førstemann så ble jeg gravid mens jeg gikk på pillen, og fant ikke ut jeg var gravid før jeg var nesten 6 uker på vei. Så vet ikke noe om festeblødning eller tidlige symptomer. Men er veldig spent!
snellapella Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Ja, håper det går bra. Hadde ikke noe slikt med førstemenn (er 4 år nå han ). SA i august, så håper det ordner seg..
snellapella Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Jaja..Blør enda.. Skikkelig menssmerter...
Prøverpånr*2* Skrevet 27. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. september 2008 Har så si sluttet å blø, er bare litt ekstra utflod nå. Skjønner igenting jeg. rare kroppen!!! Tok en G-test idag, men den var negativ, selvfølgelig:p IKM et jo ikke før 2 eller 3 okt... Aaaah, blir GAL av å vente!
Prøverpånr*2* Skrevet 27. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2008 Hadde forresten helt sinnsyke smerter i magen igårkveld, som om noen hadde hånda inni magen og røska årntlig til... Stikkinger. Var veldig vondt. Men så er jo jeg utrolig var for smerter og da;p Så er sikkert bare pysete av meg! Enten så er dette menssmerter, siden jeg blødde bittelitt igår, eller så ser jeg det kan væra noe som kalles festesmerter?!???... Når er det vanlig å evt. få festesmerter?
snellapella Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 Måtte ta test i dag jeg også, tiltross blødninger... selvfølgelig negativ, men syns det er så merkelig det her...Hoff! Har ikke hørt om festesmerter. Og hvis dette er festeblødninger så... Syns jeg det er mye til være det... Men har ikke hatt slik før så , hva vet jeg.
Prøverpånr*2* Skrevet 30. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. september 2008 Har du testet senorita76? Har klart å holde fingrene unna, men har veldig vondt imagen, mistenker at TR er i anmarsj...
snellapella Skrevet 1. oktober 2008 #10 Skrevet 1. oktober 2008 Nei, har ikke det... Ble jo negativt, så jeg tror jeg skal vente en stund. Var sikkert mensen jeg hadde så:-( Håper det klaffer for deg da:-)
elleville Skrevet 1. oktober 2008 #11 Skrevet 1. oktober 2008 Hei dere;o) Jeg tror jeg henger meg på "båten" deres. Har IKM i dag og kun litt spotting/ mørkebrunt utflod... EL 17 sept og pos el-test.. Testet negativt i dag;o( Tør vi holde håpet oppe nå da jenter??
snellapella Skrevet 1. oktober 2008 #12 Skrevet 1. oktober 2008 Tja, jeg vet ikke om jeg orker håpe jeg.. Var mindre blod enn ved vanlig mens men... Vet ikke hva jeg skal tro.. tror jeg skal ta en test til helga, og er den også negativ så er det bare prøve på nytt;-)
elleville Skrevet 2. oktober 2008 #13 Skrevet 2. oktober 2008 Ja ja, da kom tanta i dag, 1 dag over IKM. Snufs... Lykke til jenter, håper det går bedre med dere! Jeg går over i 11 pp:o( Skal på akupunktur til uka for første gang, håper det kan hjelpe...
snellapella Skrevet 2. oktober 2008 #14 Skrevet 2. oktober 2008 Off, så dumt da! Håper det hjelper med litt nåler da;-) Blir vel prøving fra helga av her i gården, men vi skal prøve ikke stresse med det... Så får vi heller se hva som skjer:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå