Lykkeligmammatiltre Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 gratulerer! så spennende! når har du termin?
Gjest Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 nei eg veit ikke. hadde en SA i august så er jeg da blitt gravid etter den så har jeg term i mai...men er det en tvilling jeg mistet så veit eg ikke...skal på undersøkelse i neste uke for å finne ut hvor langt jeg er på vei
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Gratulerer! oi så spennende da, om du er lengre på ve enn du tror? Gikk ikke du til lege etter sa i august? skal man ikke alltid ha en ul etter en sa? lykke til iallefall:)
Gjest Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 nei eg fikk ikke UL da ..han bare tok en vanlig GU...det jeg stusset litt på da var at han sa at jeg hadde full blære??hahaha men saken va den at jeg var 2 gang på do da jeg satt å ventet på å få komme inn te han....kanskje det var livmoren hahahaha ja ja bra legen veit ka han kjenner på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå