beggeto Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Alternativ 1: -Engasjement gjennom manpower. Kontrakt fra måned til måned, sannsynligvis langvarig oppdrag og kan bli mulighet for fast jobb. -Interessante arb.oppg: terningskast 5 (ut fra det jeg vet). -Det blir 5 stk i avdelingen. (jeg ønsker meg et fagmiljø) -Jeg føler meg kvalifisert til jobben Alternativ 2: -Fast jobb -Interessante arb.oppg: terningskast 4 -Kun jeg og en til i avdelingen (mye ansvar) -Føler at jeg ikke er helt kvalifisert og at det blir mye å lære -Tror de forventer en del overtid Har fått tilbud om to jobber. Omtrent lik lønn. Er mest frista til alt 1, men alt 2 er fast jobb. Er rimelig avhengig av inntekt med dyrt huslån. Hva ville du gjort? (Blir jo ikke så mye info her men..)
alvis Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Veldig vanskelig å svare på men jeg tror jeg hadde gått for alternativ 1. Det ordner seg sikkert med fast jobb.
Musemor med tre søte små Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Tror nok jeg ville ha valgt nr 1
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Ville valgt alternativ 1. Var i samme situasjon som deg for 1 år siden. Valgte alternativ 1, og fikk fast stilling for ca 6 mnd siden. Trives supergodt. Ordner seg alltid for snille jenter. Følg magefølelsen, den viser oftest rett vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå