Gå til innhold

jæ... mannfolk

edvina har fått en gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg og hviler meg etter å ha ryddet huset og hatt en gedigen krangel med den dårligere halvdelen. Vi skal i bryllup i morgen og jeg har vært land å strand for å handle inn alt vi trengte. Listen var lang: alt fra gravide strømpebukser til hårpynt til ny skjort slips, henting på rens osv. I tillegg har jeg farget håret(tro meg det var nødvendig). Mannen sin dress måtte renses, knapp på sys i bukse må legges opp(dette er ikke gjort enda). Men får jeg takk? Neida han lurte på hva jeg hadde kastet tiden vekk på siden jeg ikke hadde fått ryddet enda!!!Samt hvorfor jeg måtte bruke så mye penger...som om magen min passer inn i det gamle!!!Nå er han sur og har lagt seg og jeg vurderer å ikke ordne dressen, men ender vel med å få svi for det selv, da vil han vel ikke være med i morgen. Hadde vært greit om det ikke var en lang reisetur med overnatting....fa.. hva skal jeg gjøre:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fy faen.... mannfolk kan være så sinnsykt utakknemlige noen ganger......

Kjenner meg veldig godt igjen i det du beskriver......

Har ikke så mye gode råd, men kan jo lære av det til en annen gang.... da kan han ordne med dressen sin selv.....

Håper du får kost deg i bryllup i morra da..... er jo deilig å komme seg ut litt ;) Er nok glemt til i morgen skal du se.....

Skrevet

hvorfor kan jeg ikke lese igjennom innleggene mine før jeg trykker lagre? Så slapp dere å gjette dere til hva som står:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...