Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Det er jeg! Feit, feit, feit og feitere.... Har lagt på meg over 30 kilo siden før første svangerskap, men jeg gir blanke blaffen og spiser sjokolade og usunn mat daglig. Mannen min foreslo forleden dag at vi skulle prøve å slanke oss litt, men jeg gidder ikke. Har søren meg vært så fiksert på denne kroppen i 20 år, så nå er det slutt... Og med det går jeg over til min bolle medsmågodt og min deilige cola!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Hehe, du høres akkurat ut som meg du! Skål for oss!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Jeg Jeg Jeg. Har lagt på meg 25 kg siden 1. svangerskap. Spiser MINST en stor plate med sjokolade hver dag og drikker 1-2 halvannenlitere med pepsi max daglig. Slanke meg er jeg blitt for gammel til.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Godt sagt, slanking er for pingler.. Jeg er snart 40 år og har en mann som digger meg, så jeg passer på å få inn min daglige dose sjokosjokosjoko;-) Hvilken sjokolade er den beste?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 HI her. Jeg var i en sjokoladefabrikk en gang jeg var i utlandet, og snakk om "died and gone to heaven". Det var smaksprøver over alt i hele fabrikken og når guidingen var over fikk vi en stor plastpose vi kunne fylle med sjokolade. Helt fersk sjokolade, sinnsykt godt! Jeg spiste sjokolade i to timer mens vi gikk rundt og kikka og fikk med meg masse deilig konfekt i den posen. Det er det beste jeg har smakt! Valor sjokolade - helt digg! Nå skal vi snart ut og reise igjen og jeg gleder meg til mer sjokolade...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #8 Skrevet 26. september 2008 Hmmmm må skrive under her... Hadde nok sett myye snertnere ut med 20 kg mindre på kroppen men gubben elsker meg som jeg er og mat er jo så godt ...............
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #9 Skrevet 26. september 2008 jeg digger rittersport med marsipan! Har spist to stk i dag;-)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #10 Skrevet 26. september 2008 Nettopp! Jeg er sinnsykt svak for feite sauser og "kosemat", og det har gitt meg 20 kilo ekstra....men slanking er ikke aktuelt, dette er meg etter 35!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #11 Skrevet 26. september 2008 Jepp! Bolla pinnsvin med vinterlager her, og jeg er avhengig av smågodt! Jeg r helt konge på smågodt faktisk.... Kjøper smågodt nesten hver dag! I kveld har jeg fullstendig forspist meg og måtte le når jeg så denne tråden. Her ligger jeg på sofaen og er så stappa av godteri at jeg har måttet åpne alle knappene i buksa mi. Har fått i meg en og en halv liter med cola også og nå lurer jeg på om jeg klarer å fortære de 4 siste fløtekaramellene.....hmmm. Rusa på snop! *raap....og gulp*
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #12 Skrevet 26. september 2008 Dere burde tenke litt på helsa, det er ikke sunt å pempe i seg godteri og brus dagen lang!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #13 Skrevet 26. september 2008 Skulle aldri lest denne tråden, jeg slanker meg nemilig, var lei av klamme valker, driter i hva andre mener om kroppen min, og mannen liker meg uansett vekt, men jeg følte meg ikke vel, og da må noe gjøres! meeeeeeeeeeeen etter å ha lest det HI skreiv fikk jeg SÅ lyst til å dasse i sofan med en mega pose med smågodt og brus, åååååååååååå sjokosug uten ende nå!!!!!!!!!!!!!!!!! Heldigvis er det lørdag i morgen ;-) Kos dere!!!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #14 Skrevet 26. september 2008 jeg veier nesten 20 kg mer enn før jeg blei gravid.. har amma nå i 6 måneder, og det har IKKE rent av... det har da vitterlig gått motsatt vei... så jeg kan slenge meg på her... feit og nettopp satt til livs Nidar favoritter med smash, matadormix, ostepop og cola...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #15 Skrevet 26. september 2008 Jeg tyter i meg så mye jeg bare kan. Jeg vil nemlig bli julegris!!!! Nøff!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå