Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 bor i bergen jeg da, og første gang jeg skal få den, men den er ikke inne?
Mamsen og lillegutt Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 jepp.....fikk den i går.....
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Skulle fått den for første gang denne måneden...men neida. Ingen penger ennda. Bor i bergen jeg òg. Får håpe vi får den på mandag da...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Samme her:) Får håpe vi får den på mandag ja! vist ikkj emå de skjerpe seg:)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Hvor lang tid tok det fra derer søkte kontantstøtte, til dere fikk den første gang? Jeg søkte i starten av sept, og venter i spenning, NAV er jo ikke spesielt raske, og de kunne ikke svare meg på hvor lang behandlingstiden var!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 skulle fått den idag, men den har ikke kommet.......
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Jeg søkte i midten av juli. Jenten min ble 1 år 5.august. Men har ikke fått noe ennda...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #8 Skrevet 26. september 2008 Leste nettopp innpå skjemaet for kontantstøtte at man skal få skriftelig svar dersom man oppfyller kravene. har dere fått det? det har ikke jeg...men jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke skulle få. hun går jo ikke i barnehagen, men har dagmamma...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #9 Skrevet 27. september 2008 HI her. Jeg søkte i juni, fikk beskjed om at det var lurt å søke tidligt, sikk vell svar i juli, og gutten min ble 1 år 8 august. Men ingen kontantstøtte ennå! Utbetalingsdatoen for september er jo den 26 skjønner meg ikkje på de8-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå