Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Evt kost dere med?? Snacks,snop elr mat??
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Laget egg og bacon til ungene til kveldsmat og koste meg med en god porsjon jeg og sammen med de. ;o) Nam.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Vært ute på middag med en venninne; vietnamesisk pannekake, lammefilet, karamellpudding og kakao : ) "Rulle på sofaen-mett"
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Tja......heer ble det peppes til kveldsmat etter at ungene var i seng og til dessert har vi spist en plate melkesjokolade, smågodt, m og ostepop! Vel mye kjenner jeg på magen min nå (måtte kneppe opp en knapp...), men pytt pytt!
Gjest Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Blåskjellgryte med reker, safran og loff.
☆lillastjerne☆ Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Reker og loff, og en skål med smågodter etterpå
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #8 Skrevet 26. september 2008 Hjemmelaga pizza og champagne-saft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå