Gå til innhold

Hva har dere spist ikveld??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt kost dere med?? Snacks,snop elr mat??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Laget egg og bacon til ungene til kveldsmat og koste meg med en god porsjon jeg og sammen med de. ;o) Nam.

Skrevet

Vært ute på middag med en venninne; vietnamesisk pannekake, lammefilet, karamellpudding og kakao : ) "Rulle på sofaen-mett"

Skrevet

Tja......heer ble det peppes til kveldsmat etter at ungene var i seng og til dessert har vi spist en plate melkesjokolade, smågodt, m og ostepop! Vel mye kjenner jeg på magen min nå (måtte kneppe opp en knapp...), men pytt pytt!

Skrevet

Reker og loff, og en skål med smågodter etterpå:)

Skrevet

Hjemmelaga pizza og champagne-saft :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...