You can call me Dårris Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Og hvorfor skulle hun være dum om jeg tør spørre? Det er riktignok fryktelig sjelden med eneggede firlinger, men det forekommer. Aner ikke om de i stavanger var en eller flereggede forresten.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Det er så utrolig uvanlig at firlinger er eneggede at det som regel blir regnet som verdensnyhet. 1 i året i verden eller noe sånt..så det er RIMELIG dumt spurt
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 1 pr 13 millioner...tror ikke akkurat disse var eneggede nei..da hadde vi nok hørt det på nyhetene..det er endel folk som er interessert i forskning på eneggede tvillinger og jeg er enig i at dette var et dumt spørsmål
You can call me Dårris Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Og dette mener du alle bør vite??? Det er lov å være litt behjelpelig og svare ordentelig vet du..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 Det var jeg som svarte sist her. Jeg synes ikke alle skal vite de eksakte nummerne nei, visste ikke at det var 1 på 13 mill selv før jeg sjekket det opp. Men de fleste burde vite at det er svært sjeldent at et egg deler seg i 4... Det sier seg liksom selv...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 tviler på at de alle er eneggede men det kan jo hende at noen av dem er det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå