Gå til innhold

Kan dette være en festeblødning??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positiv på EL-test mandag og tirsdag i forrige uke, og hadde smerter på onsdagen. Idag fikk jeg litt blankt slim med litt blod i (sorry about the nasty details, girls!), og nå har jeg spottet litt.. Pleier vanligvis å blø mye mer med en gang jeg får mensen. Siden disse EL-testene skal være 99 % sikre, hadde jeg regnet ut at jeg hadde IKM ca. tirsdag. Noen som har noen tanker rundt dette?. .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm..dette er vanskelig å si noe om.. Men, det er jo ikke umulig at det er en festeblødning.. ;)

Men, hvis du hadde el for 1,5 uke siden, så er jo ikke ikm før tirsdag i uke 40??

Skrevet

Jeg mente tirsdag i neste uke ja. Var derfor overrasket over at det kommer såpass tidlig. Men jeg er litt redd for at det kan skyldes at jeg har hatt en veldig tøff dag idag. Fikk nemlig beskjed om at storebror har fått spredning av kreften sin, og at det ikke er sikkert det er noe de kan gjøre for ham. Utrolig kjipt og derfor rart å dra på ferie nå, men jeg kan jo ikke stoppe å leve heller. En liten spire kunne uansett gitt oss noe hyggelig å tenke på oppi alt det kjipe..

Skrevet

Ååå..klarer ikke tenke meg hvor trist det er.. Kjenner ingen som har kreft, eller andre alvorlige sykdommer.. Så vet ikke helt hva jeg skal si annet enn at det er trist å høre.. :(

Men, som du sier..man må ikke stoppe å leve, og det vil nok ikke han heller at dere skal.

Blødningen kan ha vært en festeblødning..så du får bare vente å se når ikm kommer..evt teste på søndag eller mandag om du ikke klarer å holde deg ;)

Skrevet

Takk for omtanken, .Det kommer nok til å bli noen tøffe måneder fremover, men jeg får bare bite tennene sammen. Tenke å ta en test i morgen siden jeg skal i bryllup, og hvis den ikke slår ut tror jeg uansett at jeg ikke akkurat kommer til å slå meg helt løs med alkoholen imorgen. Og hvis ikke den slår ut får jeg kjøpe meg en eller annen amerikansk supertest på Manhattan ;)

Hvordan er formen din da? Har du fremdeles mistanke om at du er gravid?

Skrevet

Ja, det blir nok tøft fremover.. Man må bare prøve å få til å gjøre det beste ut av det..

Ja, ta en test i morgen og se hva det blir.. Og så er det kanskje ikke så lurt å bli den fulleste i morgen. Men, du må unne deg litt kos :) Det er viktig å leve så normalt som mulig til man evt. får en positiv test!

Formen min er bra igjen i dag! Men, jeg gir meg ikke, jeg tror fortsatt at jeg kan være gravid! Hehe..sta og egen som jeg er ;) Jeg føler nemlig at noe foregår i livmora..ellers er det veldig innbilt.. Har tanker om at HVIS det var en festeblødning jeg hadde på søndag+mandag, så var det jo for tidlig å teste på torsdag da jeg var hos legen. Og kvalmen var jo så rar..har ikke hørt om virus som gir morgenkvalme og kvalme om kvelden :)

Og i ettermiddag/kveld hadde sambo og jeg en krangel dessverre. Og da gråt jeg en del, og fikk rart "press" i livmora. Var ekkelt, så måtte bare roe meg ned og da forsvant ubehaget også. Så jeg tror på dette til en test motbeviser det til uka.

Skrevet

Får krysse fingrene for at det kan være noe for oss begge! Jeg kjenner at jeg må passe meg for å ikke bli veldig skuffa hvis dette bare er mensen. Hadde faktisk et mareritt for noen dager siden at jeg fikk mensen og våknet opp lykkelig over at det bare var en drøm. hehe.

Men vi får snakkes igjen om halvannen ukes tid. Får håpe at du og sambo får løsnet opp i flokene. Jeg var så hormonell her en dag at mannen min ikke orket å være inne med meg en gang, så han vandret gatelangs på Torshov en times tid.. Uff..:)

Ha en fin helg:)

Klem

Skrevet

Ja, vi krysser fingre, tær, hårstrå og alt annet som kan krysses.. :)

Jeg drømte natt til torsdag at jeg fikk svak strek på en test og kjente en bitteliten kul på magen..hehe..håper jeg er sanndrømt.. :)

Floken er så og si løst.. Var økonomisk krangel.. Det er no dritt! Men, nå har vi roet oss og ting er bra igjen. Han er bare litt oppgitt over meg som ikke eier økonomisk sans.. :-P

Gooood tur til NY!!!! Kos dere masse masse!!! Og så får du komme med en oppdatering her når dere kommer hjem igjen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...