Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Leste nettopp en tråd om hvordan folk klarer tidsklemma med 100% jobb. Jeg føler at det går veldig greit, men jeg har bare ett barn på 2,5 år. Etter at han ble to år føler jeg at alt går som smurt. Begynner så smått å kunne tenke meg en til. Er overgangen fra en til to veldig stor? Kjekt å høre andres erfaringer.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Jeg har en på 4,5 og en på 2,5.Og syms overgangen er veldig stor. Det er noe i at en er som ingen og to som ti,hvertfall her i huset. Men de har jo også stor glede av hverandre og leker sammen endel,selv om det noen ganger ender med skrik og bråk.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Ja, overgangen er ganske stor - det er sant det man hører om at det er minst dobbelt så mye;) Men man må huske på at med nr 2 er man tryggere og vet hva man går til. Jeg har 2 og øsnker meg etter hvert nr 3! Travelt er det med 2, men tror man takler alt etter situasjon... Noen med erfaringer fra 2 til 3?? Kom gjerne med dem ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå