Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 21+1 idag, og jeg er helt overbevist over at jeg faktisk SÅ spark utenpå magen idag.. Fikk jo helt sjokk, hehe. Kjente at hun drev og sparket, så dro jeg opp toppen, og der bulte det faktisk ut da jeg kjente neste sparket..!

Skjønner ingenting jeg..hehe. Først kjenner jeg liv daglig fra uke 17,(førstegangs) så SER jeg det så tidlig som i uke 21?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja slik var det med meg også:) Er 23 idag å har sett det utenpå magen fra ca uke 20... samme færstegang jeg var gravid:) er kjempedigg:) kos deg videre i svangerskapet! Du kommer til å savne litt sparkene i magen når babyen er ute (det gjorde jeg iallefall) Så nyt det sålenge det varer :)

Skrevet

Akkurat sånn var det med meg også! Trodde ikke man kunne SE liv før helt mot slutten, men tydeligvis kan man det:) Nå rører den lille på seg seg så mye at det ser ut som den prøver å sparke seg veg ut. Føler at jeg har kommet enda nærmere babyen nå. Nyt tiden fremover:)

Skrevet

JA! Jeg så også sparkene så tidlig:) det er så kooooselig! Nå vises det bare bedre og bedre:)

Skrevet

Kjente også sparkene utenpå magen i går kveld da jeg skulle legge meg, til og med mannen min fikk kjenne! Stor stas! Uke 20+3 i dag.

Skrevet

Hehe, er det ikke moro? Oppdaget også dette for noen dager siden. Er riktignok i uke 23. Plutselig bulet magen ut på den ene siden, så flytta det seg over til andre siden rett etterpå :)

Skrevet

Jeg kjente liv for første gang i 16.uke, og ikke lenge etter kunne jeg se at magen bulet forsiktig ut på de stedene babyen sparket. Kjempemorsomt å se! Er også førstegangs, så har undret meg veldig over at jeg har kjent og sett liv så tidlig. Men jeg har vel vært heldig da :)

Skrevet

har kjent liv fra uke 14, og så ett kraftig spark i uke 17. nå er jeg 19 uker, og både ser og kjenner spark utapå daglig :) er 2.gangs

Skrevet

jeg har også begynnt å se det fra utsiden.. er i uke 21.. det er kjempekos!

Skrevet

Jeg kjennte vel spark fra rundt uke 19 tror jeg. Men for ca en ukestid siden kunne jeg se at magen buler skikelig når minsten ligger å sparker. Det er gøy. Er 25 uker nå =)

Skrevet

samme her.

Viste det til mannen idag da jeg lå på sofaen - bare for å understreke hvor mye liv det faktisk er nå for tia. Og han ble helt forbauset. For det ser jo helt rart ut med alle disse 'bulkene' som kommer ut og hele magen som beveger seg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...