Blåmandag¤ Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Var i butikken i stad, og hadde med vognen. Det er en ganske liten trille, så den er ikke veldig i veien altså. Ikke sammenliknet med handlevogner i alle fall. Et eldre ektepar hadde tydeligvis dårlig tid, så de presset seg foran meg i køen med handlevognen sin. Greit nok, jeg hadde god tid jeg og gadd ikke si noe.
Blåmandag¤ Skrevet 26. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 26. september 2008 Teite pc! I alle fall, da damen skulle gå ned og pakke varer, syntes hun visst det var helt ok å sparke på vognen for å få flyttet den. Jeg spurte hva hun drev med, jeg flytter gjerne vognen bare hun spør jeg altså. Men da lot hun som hun ikke hørte gitt. Og fortet seg bort til mannen sin som bare lot som ingen ting. Hva er det med noen mennesker da? Argh
Skravlefruen med huleboer Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Det gjelder ikke bare eldre, og det gjelder ikke bare barnevogner. Ser mye av typen "KØSNIKING", og jeg er like irritert HVER gang! Er det liksom førstemann til mølla når "nabokassøren" åpner kasse? Selvfølgelig havner de som var bakerst i kø plutselig fremst.. det er så provoserende, og jeg river meg stadig i håret når slikt skjer. By the way.. neste gang så får du bare kjøre på (forsiktig da..litt iallefall) disse gamlingene, for etterpå å si: Åh, unnskyld.. dere kom så brått på ettersom jeg faktisk var FØR DERE I KØEN!!!!!
Gjest Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Jeg synes det finnes fryktelig mange frekke eldre mennesker sånn generelt jeg :-S De kan syte og klage så mye de vil over "dagens ungdom" men det er mange ganger jeg har blitt direkte sjokkert over oppførselen til eldre, og da spesielt eldre damer. De eier liksom hele verden
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 sparket hun på vognen?? herregud, det er vel ikke så vanskelig å spørre om du kan flytte vognen! Enkelte folk er rar, hehe
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Helt enig med deg Mami, er faktisk mange frekke eldre mennesker, spesielt eldre damer. De sniker i køen og presser seg i på bussen, r skikkelig irriterende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå