skorpionfruen Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Har ei venninne som skal føde snart og jeg gleder meg sånn. Nå er hun 1 uke på overtid, men på overtidskontroll i dag så de at de ikke så noen tegn til modning. Hva betyr dette? Er man ikke i nærheten av å føde eller kan det gå fort likevel? De hadde dratt i livmortappen og gitt henne akupunktur, framskynder dette? Bare nysgjerrig på dette jeg
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 ingen tegn til modning kan være normalt, det er jo derfor noen blir satt i gang når de har gått 12-14 dager overtid. hvis hun blir satt i gang til slutt kan det gå kjempefort, eller ikke... tror det er mulig å sette akk.p for å fremskynde, men er ikke sikker..
Anne-B. Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Kan hende at terminen er feil. Etter min termin, ble jeg satt en uke fram på ultralyden, og enda gikk jeg to uker på overtid etter det. Da måtte jeg settes i gang.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 med min eldste fikk jeg beskjed om at jeg var totalt umoden 12 dager over termin.. De gjorde ingenting for å fremskynde fødselen, men riene begynte 1,5 timer seinere, og jeg fødte 14 dager over termin Så det kan gå fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå