Gå til innhold

April: Da skal vel endelig Simen få utreda magen sin


Susan*lillegutt og mini*

Anbefalte innlegg

håper vi da!!

 

saken er jo det at å ha diare i snart 2år (ikke sammenhengende,men altfor ofte)

er jo ikke normalt.

Og etter masse blodprøver,avføringsprøver og prikktester,finner de ikke noe.

barnelegen skal ha han til ny ph-måling,fått brev om at innen 8.12 skal den være utført,men ikke snakk om noe gastroskopi før det..

MEN,idag gikk jeg OG gubben til fastlegen,vi har mistanker om cøliaki,men han mente det ikek var det,men etter å har fortlat hvordan er er,så henviste han oss til sykehuset for innleggelse og utredning,men ser for meg at de henviser oss tilbake til sykehuset her for ny runde med barneleger og prøver,men ikke f.. om jeg blir å godta det,nok er nok!!

 

Jeg er nå sykemld, i 2uker fordi jeg er sliten av dette,hvordan tror dere Simen har det da..

Ja,kanskje teit av meg å bli sykemld men med 2 barn som er kronisk syke fra før av,og storebror har jo masse rart,eksem (noen tror kanskje ikke det er noe,men når man har diagnoser,alvrolig kronisk atopiksk eksem,så er det ikke lett) astma,øreproblemer,neseproblemer og div andre,så er jaggu mage problemene toppen av kaka,gidder ikke mer,så fikk sykmld for det,sliten og lei,klarer ikke sitte på jobb uten at hodepina kommer snikende og jeg har stresshodepine,og medisin gjør meg slapp så sovner fort,og kan kun ta max 2 tabletter u døgnet,men uansett,hvis jeg er sliten så MÅ jo simen være det.

 

Han forsvinner mer og mer for oss,vondt i magen hver eneste dag,bæsjer masse,luft i magen,alltid hatt slik "afrika mage" og sier sel han er slite,leker ikke med de faste vennene sine lengere i bhg,leker med barn som er rolige fordi han ikke orker og takler mer styr.

 

huff..ja,ja..satser på at ting går fort nå,hvis ikke blir jeg å grave meg ned et sted å komme frem når alt er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet knapt hva jeg skal si lenger, susan - det er jo helt ufattelig hvor trøblete ting skal være for dere... Så jeg krysser fingrene for dere, at denne undersøkelsen gjør hverdagen lettere for Simen (og dere).

 

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk=)

 

håper så de finner ut noe ja!!

 

nå har han hatt løs mage som jeg selv har skrevet opp,siden forige helg,og nå når han la seg måtte han stå opp igjen for å gå på do å bøsje,bare vann med farge og noen få klumper som kommer,og den (sorry me) jævla legen som kommer og forteller meg en gang til at dette er normalt,blir jeg å ja..vet ikke..men kommer ikke til å være blid,for det er IKKE normalt,hadde forstått det hadde det gått omganssjuka eller noe,men han er jo på do å bæsjer alt fra 1-7ganger pr dag,og ikek vi andre,ikke lillebror eller andre barn i bhg engang,så er noe som absolutt ikke stemmer.

 

Klem tilbake =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff..stakkars dere alle. Slitsomt for alle dette. Håper dere snart får noen svar og forhåpentligvis noen løsninger eller i hvertfall forbedringer. Husk å ta vare på hverandre!

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars dere. Syntes dere har fått alt nå jeg skjønner godt at du blir sliten.

Håper at legene finner ut av ting og tang snart så Simen kan få det bedre og leke som alle andre barn skal.

 

Tenker mye på dere. Ta vare på verandre så krysser vi fingrene for at det ordner seg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...