Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Noen med erfaringer på disse vognene? Lurer på hvilke av de vi eventuellt skal ha
Nr3påG3jenter:) Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Jeg har en Carena double swing i rosa Er veldig nöjd med den! Lett o köre! Og så var den litt billigere en andre vogner jeg såg på!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Har ikke noen av vognene, men venter selv nummer 2 med 15 måneder mellom. Sett på TFK og lest at den kan komme inn vanlige dører uten problem. Men koster 7299 for vogn og 1599 for bag. Carena har jeg aldri sett, eller vet pris på- men er jo en billig vogn.
Solveig73 Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Venter selv og det blir 14 måneder mellom mine. Jeg sikler på TFK twinner twist duo. Har sett den i aksjon og synes den ser helt utrolig suveren ut. Det beste er jo at begge barna får god komfort. Har ikke sett noen bedre. Skikkelige solide greier.
MaybeAgain Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Vi har Carenda og er kjempefornøyd m den!! Den ser bred ut, men kommer gjennom de aller fleste dører uten probl. Lett å trille, også på grusveier. Svinger godt og er helt enkel genial. Eneste minus er vel at den ikke har håndbrems og at man ikke kan snu sportsvogndelene mot seg. Veldig fornøyd generelt sett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå