Gå til innhold

Litt ekkelt spm ang Crinone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Til dere som bruker Crinone, kommer den ut igjen av og til u små hvite klumper, eller er dette unormalt? Av og til kommer det en del, og andre ganger kommer det ikke noe-- Håper på svar.

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt at det kommer ut igjen endel - kroppen tar opp det den trenger, resten kommer ut :-)

Skrevet

Det er helt vanlig ja! Denne gangen har jeg måttet bruke truseinnlegg hele tiden fordi jeg har fått så mye utflod av crinone. Og innimellom kommer det store "harde" klumper ut ja. Hehe... skikkelig delikat :)

Skrevet

Takk for dette MK73. Men leste et sted her at man skulle være i bevegelse etter at man har sprøytet det inn??? legen min nevnte ikke noe om dette. Har du hørt dette også?

Skrevet

Det stemmer det at man skal være i bevegelse etter og ha satt Crinone:) Det er omvendt for Progestan. Da skal man ligge 20-30 min etterpå.

Og som de andre sier; det er heeeelt normalt at det kommer rester ut.

Jeg har måttet bruke truseinnlegg/bind hver gang jeg har brukt Crinone/Progestan.

Skrevet

Ja, jeg ser også at noen skriver det. Jeg fikk ikke noen spesiell beskjed om det. Da jeg tok den om morgenen så var jeg jo uansett litt i bevegelse, og på kvelden tok jeg den ifbm nattstellet - og kroppen tar nå opp det den trenger... Går helt fint det!

Skrevet

Tusen takk for svar jenter... Bruker bare om morgenen jeg, så da får jeg begynne å bevege meg her he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...