lille meg.. Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 kanskje ikke slanking da,det er vel ikke bra men noe renseprodukter eller noe?
Skravlefruen med huleboer Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Desverre forsvinner nok også avfallsstoffene ut i melken, så det anbefales på det sterkeste at du venter med detox til du er ferdig med ammingen. Dette gjelder både av medisinske produkter og av de du får kjøpt i helsekost. Anbefaler deg å prøve å spise mer fisk/fugl - kutte ned på det røde kjøttet - drikke masse vann - mosjonere - spise MYE grønnsaker og frukt - kutte ut sukker og for mye karbohydrater - NATURLIG rensing kalles det :-)
lille meg.. Skrevet 26. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2008 hmmm,ja da får jeg bare vente med det..prøver holde meg til det kostholdet sånn høvelig men trengte bare et lite puff i rett retning...
Trollemor og snuppa! Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Koke opp ingefær og sitron, sil av og drikk! Naturlig er det vaffal... :oP
Skravlefruen med huleboer Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Lykke til å drikke det ;-) Prøvde det når jeg var så kvalm (pga graviditet), og jeg holdt faktisk på å spy bare av lukten ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå