Gjest Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Tjo-bing! Nei, det veit jeg jo ikke før etter helga gitt
LINDA*** Skrevet 26. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2008 å, du må til legen altså...
Gjest Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Trenger ikke dra til legen vettu. Riksen praktiserer blodprøve 12 dager etter innsetting og da får man ganske klart svar
Gjest Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Hva med deg da dama? Fant du el?? Og når skal du teste???
LINDA*** Skrevet 26. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2008 ser man det ser man det-. OPPDATERING fortløpende!!
LINDA*** Skrevet 26. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2008 Jo....Hadde nok EL sist lørdag/søndag. EL-smertehelvete sist lørdag, og siden det lever i ett døgn +/-, så tipper jeg at det "hele var over" på søndag. Nå kjenner jeg murringer i magen. Og er støl på en måte. Tar det SELVSAGT som et godt tegn;) Hååper jeg klarer å holde meg til over helga med å teste, om ikke The Period ankommer først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå