Gå til innhold

Tenke tenke....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på sykehuset på onsdag, hadde samtale om en eventuelle fjerning av livmora pga diverse plager.Men fikk vite at skal jeg få hjelp må jeg fjerne både eggledere og livmor og det er ikke så veldig greit siden jeg er 32 år.

Har lite lyst til å komme i overgangs alderen enda.

Den som hadde visst hva en burde gjøre..

Har hormonell basert migrene, men tåler lite hormoner.Da er det søren ta ikke lett...

Litt snålt og føle seg alt for unge for noe akkurat nå ;0/

Har også en kjekk liten vann cyste på ene egglederen, hurrey :0(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjipt å måtte ta stilling til dette nå......for du må jo nesten velge mellom pest eller kolera på en måte.

Hva anbefaler legen din da eller helst spesialisten?

Kanske veie opp mot hverandre hva som er verst/best og hva du kan få best hjelp med?

Lykke til med vanskelig valg.

Skrevet

Oi.... her har jeg ikke annet å komme med enn Lykke til, håper det ordner seg til det beste for deg:-)

Klem til deg.

Skrevet

Ønsker deg bare lykke til jeg og! Og håper du ender opp med valget som er best for deg:=)

Skrevet

Heisann jeg fikk egentlig ikke noe valg, hun mente at jeg ikke skal fjerne den nå fordi jeg da må gå på hormoner pga å ikke komme i overgangs alderen og da er jeg kommet like langt...Pga tåler ikke hormoner så godt :0(

Pokkers migrene sier jeg bare.Men tusen takk alle sammen

Skrevet

Håper du en dag slipper den sabla migrena jeg.Men det er vel ikke så enkelt,med hormoner i fleng.

Vi satser på ny oppdagelser fra legene og at det en dag er noe å gjøre med det.

klemme på =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...