Gå til innhold

Stakars meg som har shopping-stopp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se her daaah!!

www.tinkerbelle.blogg.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shoppe stopp??? You crazy woman!!=) Har nettopp kjøpt meg en splitters ny liten sort en, jeg...*ædabæda* Elsket skjørtet!!

Skrevet

SLUTT Å KIKKE ETTER KLÆR PÅ NETTET !!!!

Det blir som å snuse rundt i godtebutikken når du er på slanker'n, som å holde en tent røyk rett etter du har bestemt deg for å slutte eller være med venninnene ut for å drikke vin når du egentlig bestemte deg for å være avholds den kvelden.

Men for all del.. om du liker selvpining.. be my guest :-)

Ellers gjør som meg.. få typen din til å smelle deg på tjukken.. finnes ikke en dritt av gravideklær i butikkene lenger.. *tvungen shoppestopp* FNYS!!!

Skrevet

siklemor!

hehe.. tricoten din er finest i verden alikevel..siden du ikke vil vedgå deg tutu'en.

Skravlefruen

hahaha, ja men jeg må!! virkelig altså. jeg er på slanker'n og jeg sikler ikke på sjokoladen i butikken... men jeg sikler på sko år jeg har shoppingstopp.

saken er at jeg har alt for mye klær..og jeg bruker uniform på jobb så ja.. når skal jeg bruke det liksom. :(

Skrevet

Kjøpte også et par flaskegrønne slingbacks...bare for å gni det litt mer inn...;)

Skrevet

håh!! slemme slemme cherry coke!!

grønne slingbacks? kor du fant?

Skrevet

En bitteliten skobutikk. Aner ikke hvilken kjede de tilhører, men kanskje eurosko? Lekre var de iallefall, men ikke supergode å gå med. Har bare prøvegått de da, men jeg lider gjerne litt for lekre sko=) Men horfor shoppestopp???? Har aldri skjønt poenget med det? Tenkt på alt de deilige som kommer i butikkene nå til høsten!! Kåper, luer, skjerf, skjørt...kjøpte meg faktisk ei tweedbukse med høyt liv også...(føler meg skikkelig ond nå...)=)

Skrevet

Cherry

jeg har alt for mye tøy.. mye jeg aldri får brukt. samt at vi skal til amsterdam i desember og vil ha masse shoppingpenger da, og julegavepenger.

også skal kjæresten flytte inn etter jul og vi skal se etter hus. greit å få ned forbruket litt..

Skrevet

Aha!! I see=) Sikkert lurt, men kan tenke meg at det er litt vanskelig=)

Skrevet

har forsøkt å finne frem til ett bilde av den nye lilla kåpa mi til deg... den er såååå fin! Så kan du ha sykepleierkåpa de for deg selv, så det så meg.

Skrevet

Der har de sånt skjørt ja. Jeg har lett etter et sånt skjørt uten å finne det perfekte, men nå tror jeg jeg må titte innom oasis. (og så gå og tigge mannen etter penger, for kontoen min er tom...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...