Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Masse masse masse klær =)
*Timulia* Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 ALT i følge en på jobben som har svigerforeldre i nærheten......
DevilDoll © Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 ALT! Tenk deg en Smart-Club butikk i Oslo men 10 ganger større og 10 ganger rimeligere;-)
agent007 Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Og masse, masse kremer, hårstæsj, ting og tang til heimen, snop, vesker, leker, elektriske artikler, CDer, filmer, ja de har det meste...
wirre;o) Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 minst mulig.. det er svinesund ganger 3000! Helt jævlig.. Elskling og hans foreldre skryter alltid av det, men jeg skjønner ikke vitsen med å ha en bøtte med klær i skapet jeg aldri bruker, ei heller klær som tåler to vask for deretter å gå opp i sømmene, sko som ble solgt for femten år siden op Økonomisko eller femten sett med klokkeradio/temperaturmåler-ugler... jeg er ingen snobb, men gud bedre så mye ræl på en plass!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 litt enig med wirre der ja, men de har mye greit da inne husholdningsartikler jeg hadde oppvasktabletter i ett år jeg, for omtrent samme prisen som for 1 mnd forbruk her hjemme. hehe.
DevilDoll © Skrevet 26. september 2008 #8 Skrevet 26. september 2008 Har du sett gjennom butikken? Det er jo veldig mange vanlige merker blant både elektriske artikler,leker og undertøy der. Det er jo bare å styre unna det som er så billig at du skjønner det er dårlig,men vi har vært veldig fornøyd med produktene derfra.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. september 2008 #9 Skrevet 26. september 2008 Kjøpte vinterdress der til junior i fjor.. Betalte 70 kr.. Den var kjempefin! Han var god og varm, og kunne lett bevege på seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå