Gå til innhold

Noen som har vært i Ullared her??? Hva kjøper man der'a??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse masse masse klær =)

Skrevet

ALT i følge en på jobben som har svigerforeldre i nærheten......

Skrevet

ALT!

Tenk deg en Smart-Club butikk i Oslo men 10 ganger større og 10 ganger rimeligere;-)

Skrevet

Og masse, masse kremer, hårstæsj, ting og tang til heimen, snop, vesker, leker, elektriske artikler, CDer, filmer, ja de har det meste...

Skrevet

minst mulig.. det er svinesund ganger 3000! Helt jævlig.. Elskling og hans foreldre skryter alltid av det, men jeg skjønner ikke vitsen med å ha en bøtte med klær i skapet jeg aldri bruker, ei heller klær som tåler to vask for deretter å gå opp i sømmene, sko som ble solgt for femten år siden op Økonomisko eller femten sett med klokkeradio/temperaturmåler-ugler...

jeg er ingen snobb, men gud bedre så mye ræl på en plass!

Skrevet

litt enig med wirre der ja, men de har mye greit da inne husholdningsartikler

jeg hadde oppvasktabletter i ett år jeg, for omtrent samme prisen som for 1 mnd forbruk her hjemme. hehe.

Skrevet

Har du sett gjennom butikken?

Det er jo veldig mange vanlige merker blant både elektriske artikler,leker og undertøy der. Det er jo bare å styre unna det som er så billig at du skjønner det er dårlig,men vi har vært veldig fornøyd med produktene derfra.

Skrevet

Kjøpte vinterdress der til junior i fjor.. Betalte 70 kr.. Den var kjempefin! Han var god og varm, og kunne lett bevege på seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...