Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Hvorfor er det alltid ETT bit som skal smake tran/mugg/etellerannetmanikkevilspise??? Har jo søren meg vært sånn i de siste 3-4 brødene jeg har kjøpt jo! *uggen*
Skravlefruen med huleboer Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Hmm.. kan det være noe med butikken du kjøper dem i? Lagrer de brødene? Eller er det noe med leveransen? Forsøk en annen butikk, bakeri eller bak selv. Vask brødboksen og oppbevar så tørt som mulig :-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2008 Det er sånn steinbakt fra coop, så det er vel strengt tatt "ferskt" i butikken. Har kjøpt samme brødet i årevis, men først nå i det siste at det har vært sånn (brød kjøpt i ulike butikker). Arg! Og på samme brødet så er det den samme biten på hver skive som smaker rart (feks nå - oppe i høyre hjørne). Men jeg glemmer det jo fra måltid til måltid så jeg ender jo alltid opp med å spytte det ut *uærk* Men opplevd det før også med feks frøbrød - ett frø som har muglet sikkert...
Økologisk_knekkebrød Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Har opplevd det samme, og kom fram til at det kanskje var brødskjæremaskinen på butikken som var dårlig rengjort.. For brødet var helt ferskt, og det var bare én skive som smakte mugg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå