Gå til innhold

Hvilken tripp-trapp stol mener DU er best,? Og hvorfor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en gammel som vi har arvet, men den mangler bøyle, og er usikker på om det er mulig å få tak i til såpass gammel modell..

Derfor jeg lurer =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm,har ikke tripp-trapp stolen vært lik siden den ble designet da?trodde liksom det var saken med tripp-trapp-så da vil jeg tro at du bare kan kjøpe en ny bøyle hos en forhandler??stokke har vel en annen stol også men det er ikke tripp-trapp men noen annet...men det finnes vel en del lignende stoler fra andre steder(f.eks den der kiddo-stolen eller hva den heter..)

Skrevet

Du får jo kjøpt bøyle løst på stokke stolen hvertfall..

Jeg har BabyDan stol og synes den er veldig god, fordi bøylen holder litt mer på "plass".. men den er med skruer da, så litt mer klønete når man skal bytte trinn, enn på stokke sin.

Skrevet

Stokke selger bøylen for seg uanz til stolen! I pakke med bøyle er det med plastikk innsatts til rygg! Kjempe fornøyd med min nye, å den jeg selv brukte i barnehagen;)

Skrevet

Vi har en 20 år gammel tripp-trapp-stol vi, som vi har fått låne av broren min. Kjøpte bøyle-ting på Barnas hus...

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen! Da må jeg jammen sjekke om ny bøyle passer gammel stol. Den er fra min mann var liten, så er ca 25 år gammel.. Har tenkt å pusse den ned og male på nytt. Men så får vi se hva tiden strekker til ;) Sånne prosjekter har det med å forsvinne ut i det store intet!

Skrevet

Vi arvet en gamel tripp trapp som vi pusset ned og malte, den ble kjempe fin. Og bøylen som vi kjøpte ny passet helt perfekt!

Skrevet

Vi har stokke, er kjempe fornøyd med den.

Skrevet

det finnes bare en tripp trapp og det er Stokke sin:-)

den har sett likedan ut hele tida.

Designeren har laget en forbedret utgave som han mener er bedre som de har kalt Sitti, men tripp trappen er fortsatt folks favoritt:-)

Er jo superfin da! vi har en knallrød en til vesla som hun elsker å sitte i:)

Skrevet

Vi bruker min gamle som er 26 år gammel - like god som ny :) Deilig å slippe å bruke penger:)

Skrevet

Heisann. Må bare si at bøylen passer til eldre modeller, men den nye plastinnsatsen passer ikke til de gamle modellene. Det har vi funnet ut nemlig :) Vi arva en fra ca 2000 og den passer ikke, siden de har justert mellomrommet på ryggen. men vi har klart å kappe den til slik at vi kan bruke den forde:)

Skrevet

Vi har tripp trapp stol etter sambo, kjøpt beg av 80 tallet. Ikke noe problem med å kjøpe bøyle til den nå. Eneste jeg ikke kunne bruke var den baby ryggen som følger med, den passet ikke i spora, ikke det at jeg skjønner vitsen med den heller, der er trangt nok som det er i den stolen. Ungen må lirkes både oppi og ut av den

Skrevet

Vi tenkte å pusse den ned og male i en frisk lysegrønn farge selve stolen, og en annen farge på sitte- og fotplaten. Skikkelig fresh =)

Unger liker jo farger! Det vil skjære med ALT vi ellers har i huset hehe, men det er jo ikke så farlig =D

Skrevet

Vi bruker en 30 år gammel tripp trapp stol på hyta, som jeg har pusset og malt i samme farge som kjøkkenet. Bøyle kjøpte jeg ny og den passet fint.

Jeg ville ikke ha det plast ryggstøtte greiene, og det er jo bra siden jeg leser her at den ikke passer til gamle stoler.

Hjemme har vi en Kiddo stol fra Sandvik som jeg liker mye bedre enn tripp trapp.

Bøylen kan skyves inn mot barnet for å hindre at de klatrer ut.

Den kan justere sitte-og fotbrett uten verktøy

Den kan slås sammen ved lagring og transport

Ellers har de samme bruksområde og et utseende som ligner. Men tripp trapp stol er bare Stokke Tripp Trapp. Det er forresten verdens mest kopierte produkt.

Et tips er at foreldre & barn tester høystoler i nest nummer som selges fra 3 november. Fra dyreste til billigste modell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...