lego Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/09/26/548220.html
PopUp Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Ikke noe tidligere enn det bruker vel?? Gjør meg ingenting, bare venter litt med å kjøpe ;o) (om jeg klarer, hehe...)
lego Skrevet 26. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2008 Er vel en uke fortidlig hvis jeg tolket det riktig... og nei, jeg klarer IKKE å vente med å kjøpe, det er jo bare SÅ godt da... hihi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå