nyttårsbabyimagen Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Mange som skal føde i Trondheim rundt 1.januar?
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 skal føde rundt 29 men kanskje den kommer før?
tuppamaara Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Jeg har termin 2.januar, og skal føde på st.olavs :-)
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Jeg har 4 januar å havner på st.olavs jeg også. Er jo ikke noe annet å velge i mellom
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Har termin 30. desember.....blir st. olav ja..
Gjest Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 Jeg har termin 26. desember men håper å gå ei uke eller så over, så vi rekker å starte på januar først ;-)
Itsrejk Skrevet 28. september 2008 #7 Skrevet 28. september 2008 Jeg skal føde på St.Olavs, og har termin 7. januar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå