jonamam Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Har lyst til å kjøre fra Bergen til Molde på mandag. Det er høstferie og jeg har lyst på en tur. Jeg har en gutt på fire år og en liten på tre måneder. Synes dere det er for langt å kjøre med en så liten? Det tar ca 8-9 timer å kjøre opp. Har jo tenkt å ta det med ro, og ta masse pauser. Hun sover vanligvis 3-4 timer mellom hver gang hun får mat på dagen. Til storebror har jeg flere lydbøker, musikk og så får han ta med seg noe leker. Regner med at han sovner noen timer også. Hva tror dere? Hadde dere gjort det? Mannen kan ikke være med, han må jobbe neste uke:-(
Dronningen! Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Ja det ville jeg ha gjort:o) God tur....
Gjest Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Ville kanskje vurdert å kjøre om kvelden/natta.
jonamam Skrevet 26. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2008 Nei, skal jeg kjøre, kjører jeg tidlig om morgenen. Begynne i syv-åtte tida. Vil ikke kjøre i mørket, og regnvær. Tør ikke heller. Er mørkeredd:-). Ikke fleip engang. Tenk om noe hadde skjedd om natta, alene m to små barn...:-( ouæhh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå