Gå til innhold

tja.... hvor lenge kan man gå sånn da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

blodtilblandet slim i 3 dager nå.....

og maserier, eller sterke kynnere med menssmerter i mage og rygg. skikkelige tak, men de blir aldri verre liksom.

noen som har gått sånn i mange dager/uker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg føler med deg,det er ikke noe godt i det hele tatt.

Jeg har hatt falske rier hver natt,ca hvert 30 min,i over en uke nå. slim proppen men har gått for 2 uker siden. Men ingen ting skjer her i gården,nei:(. har veldig sterke menssmerter,men ingen blodtilblandet slim som deg. Jeg har 2 dager til termin.

Skal se vi begge føder i løpet av helgen:)

Lykke til:)

Skrevet

Har 11 dager til termin og har gått med modningsrier i vell en uke nå. dag og natt. Hadde 2 cm åpning for en ukesiden. Men det skjer ikke noe mer.... bare mas.

Skrevet

dytter litt. 4 dager med blodtilblandet slim og masse maserier.

flere?

kan man ha det i flere uker?

Skrevet

hei min slimpropp gikk forgje lørdag altså 1 uke siden det kommer fortsatt slim å jeg blødde i 4 dager..går med tak i ryggen å magen..er så lei nå..har 3cm åpning å er moden sa se på sykhuset..

håper det skjer noe snart..er 3 uker igjen..men første mann kom 3 uker før tiden da..så kan jo håpe

Skrevet

Samme her! Kommer ut masse slim som er brunt og fylt med blod, samt mye kynnere siden tirsdag, altså på 5. dagen! Er moden og 2 cm åpning, men det skjer ikke noe mer. Fikk litt mer forhåpninger nå, da det kom litt friskt blod også sammen med mensmurringer nå, men vi får se. Orker ikke få for store forhåpninger. 2 dager til termin og er 2. gangs, så jeg håper på litt fortgang. Min forrige fødsel gikk slimproppen under modningsrier som var ganske vonde, men nå har jeg kun slimet uten at det gjør vondt så det er så vanskelig å si hva som skjer.

Men jm sa at det uansett er et veldig godt tegn, og et veldig godt utgangspungt for fødsel, selv om det drar ut litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...