2 søte små gutter Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Gidder ikke se, synes hele kjerringa virker som ei sutrehøne....
-MtG- Skrevet 26. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2008 Sutrehøne? Det var da veldig hyggelig sagt. Synes hun er tøff jeg.Tror jeg hadde fått dånedimpen om jeg måtte ta meg av 4 små.
enogtoogtreogfire Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 må vel si meg lii enig med at jeg synes hun sutrer litt vel mye. Vi hadde to fra før og skulle ha nummer tre, men fikk beskjed om at det var tvillinger... Dette førte selvfølgelig til endel ekstrautgifter for oss også med tanke på at vi måtte ha syv seter og huset rommet ikke alle. Dette blir liksom ikke et tema for oss da vi er kjempeglade for å få to, men firebarns moren her opplver jeg at sutrer seg til at alle skal hjelpe henne med bil, barnevogn, husbygging etc.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå