Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 i revehiet:-) Så koselig å få komme hjem til det nye revehiet deres og få hilse på både frier og fire reveunger - dere er jo en hel vakker og ven revefamilie:-) Koselig frier og vakre små revefrøkner!!! Gjestfriheten og den avslappende atmosfæren fikk meg til å roe helt ned og bare storkose meg. Deilig å spise god mat og kake ute i et fantastisk solvær og tenk - jeg er solbrent blitt!!! Fikk nesten sjokk da jeg så meg i speilet nå i kveld - knallfin farge i ansikt og på armene:-) Jeg må bare si meg imponert over den harmonien og roen dere alle 6 omgir dere med. Å ha 4 reveunger i så nær alder og se hvor samspilte og harmoniske gode venner de er var utrolig flott!!! Men med så avslappede reveforeldre så kan jo ikke resultatet bli annet enn bra:-) Tenk å ha sin egen ranch der ute i fjellsiden, med utsikt utover dalen og med sauer som nærmeste nabo. Det er jo bare et eldorado på jord for både små, store, tobente og firbente! Gjett om jeg gjerne vil komme tilbake og ha med både sambo og lille rosa. De hadde garantert storkost seg de også:-) Vi kan vel kalle dette for årets lengste lunsj da vi reiste hjemmefra i 9-tiden og kom hjem i 19-tiden!!! Sånn er det i koselig selskap! Ha en koselig kveld med vakre prinsesser og hilse dem masse:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Her kan jeg vel bare signere Attpåklatten:o) Og si at jeg kommer gjerne tilbake med mann og barn jeg også:-) Og disse ufluktene jeg og Klatten har hatt i det siste er like koselige hver gang. Og som Attpåklatten sier, kanskje den leeeeeengste lunsjen vi har hatt;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2008 Ja vi er flinke til å kose oss vi:-) Hurra for det!
♥Snulder Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Det gleder meg å lese at dere har storkost dere i dag!! Men det overrasker meg ikke...hehehe;=)
Reveenka Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Hei på dere, og takk selv for hyggelig selskap - det var en trivelig dag! En liten tøtsj av indian summer; virkelig varmt og deilig i sola - fikk farge på pelsen jeg også c",) Gjentas snart, sant? Vi tar i mot menner og rosaer og lyseblåer også vi!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2008 Ja gjerne gjenta snart med små og store:-) Gutta på skogtur, barna leke med sauene og vi jenter skravle - høres ut som en fin fin ting å gjør:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå