Gå til innhold

Jeg hater fårikål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor kan ikke bare folk bare godta det istedenfor å prøve å overbevise meg om noe annet.

Smaken er som baken, delt i to....................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ikke mere til for å bli en pingle, nei...

Spiser østers, hvis det veier opp noe som helst...

Skrevet

Hva mener du med pingler????

Når jeg sier jeg hater fårikål er det fordi jeg hater fårikål, og grunnen til at jeg vet at jeg hater fårikål er fordi jeg har smakt det, faktisk opp til flere ganger.

Skrevet

Skulle ønske jeg også hatet fårikål, for jeg kan ikke spise det denne høsten siden jeg ammer!

Men jeg elsker fårikål...

Skrevet

jeg er ikke matpingle, men gammal sau i kål spiser jeg faen ikke

Skrevet

Det trenger ikke være gammel sau da Daniel...

Shaun i kål??

Skrevet

det smaker uansett gammel seig sau og det lukter promp!

jeg nekter

Skrevet

Må si meg enig med deg danieL28

Skrevet

Da synes jeg du skal levere inn passet ditt og søke asyl et ikke altfor kresent sted.

Skrevet

Grusomt... går an å få ned hvis kjøttet er ordentlig rensket fritt for fett... men får grøsninger med tanke på synet av en gryte full av stinkende kål med fettete sauekjøttstykker nedi ... *grøss*

Skrevet

ååå det som er sååå deilig! hvis jeg blir bedt på fårikål i år, skal jeg pumpe meg og gi barnet morsmelk på flakse. fårikål er best!

Skrevet

Mannen min lager fårikål nå, gleder meg sinnsykt. Men gutten til sug lut har rett, det lukter promp i hele huset.

Skrevet

Jeg hadde kjøpt inn alt til å lage fårikål i dag jeg. Trodde jeg... Jeg hadde glemt poteter, så nå må vi spise rester av suppe fra fryseren isteden:( Det blir godt det altså, men litt nedtur når jeg hadde gledet meg sånn...

Skrevet

Mmmmmmmmmmmmm Fårikål er bare nydelig. Pinneksjøtt også

Yammi!!

Skrevet

Pinnekjøtt er OK, men IKKE fårikål.

Skrevet

Åååååå får i kål. Name name nam. Skulle ønske jeg og ikke likte det akkurat nå :( Har sååååå lyst på det, men jeg tørr ikke p.g.a magen til lillemann.

Skrevet

Supert at dere ikke liker det, for da blir det mere fårekjøtt på meg! *sikle*

Skrevet

Åja, i høysesongen er det fare for det! ;o) ..Fårikålrush på høsten og pinnekjøtt i jula (må ha!)

Skrevet

Fårikal med fett kjøtt av gammal, seig sau er VONDT!!!

Moren min lager det med mørt lammekjøtt. Da smaker det godt. Men fortsatt ikke min favoritt....

Pinnekjøtt er bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...