Ragdoll Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Sitter å ser "skal vi danse" med en gulrot og eplejuice, og pysen på sida meg i sofaen.. Sambo skulle ut en tur.. Hva med dere?
lille spira Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Her ser jeg på "nytt på nytt" og drikker sjokolademelk og titter litt rundt på nett hehe... Sambo er på vei hjem med ny bil (ENDELIG!!) - så når han kommer hjem om et par timers tid så må jeg vel ut med lommelykt og kikke på vidunderet - kan jo ikke vente til dagslydet i morgen
Ragdoll Skrevet 26. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2008 Så spennende! Hvilken bil har dere handla? Den nye familiebilen? Ikke en med store felger som min vel? hehehe.. Jeg het "Lille*Spire" her før, tror det var du jeg snakka med da
lille spira Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Den nye familiebilen vettu.. Og jo - den er nok like upraktisk som deres Han tok Horten/Moss ferga bort for å hente den - men måtte kjøre Oslofjordtunnellen hjem fordi den er for lav til å komme på ferja! Og han må kjøpe noen større felger for å "heve" bilen litt. Den er bare FOR lav! haha Han var morsom når han fant ut at "Jeg trodde aldri jeg kom til å måtte finne på noe for å heve bilen når jeg skulle kjøpe ny" hehe... Stemmer at det var meg du prata med ja Du er ikke på msn lenger?
Gjest Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Jeg er ei uke over, og nå i kveld har jeg og mannen min testet kjerringråd for at ting skal starte snart..... Lenge siden sist ja =0) Så da krysser jeg fingre og tær for at noe starter snart!
Ragdoll Skrevet 26. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2008 Hehehehe.. Er det sant? *le* De er bra like de to Hvilken bil ble det til slutt? Hvordan er formen din ellers så langt da? Stemmer det, jeg er veldig lite på msn for tiden. Arbeider med PC hele dagen og når jeg endelig kommer meg hjem så gidder jeg ikke sette meg ned med laptopen alltid, utenom i helgene
Ragdoll Skrevet 26. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2008 Krysser fingrene sammen med dere Du må være veldig spent da, at det kan skje nå når som helst? Misunner den!! 11 lange uker igjen her..
lille spira Skrevet 26. september 2008 #8 Skrevet 26. september 2008 Helt sant Det ble en bmw 525 tds stasjonsvogn - styla etter alle kunstens regler selvfølgelig 99 mod. Formen er fin - magen vokser og babyen er veldig aktiv. Er endel trøttere enn vanlig, men ikke værre enn at jeg har noen "sovedager" innimellom hehe... Hvordan er du i formen?
Gjest Skrevet 26. september 2008 #9 Skrevet 26. september 2008 Takk for det! =0) Ja, husker da jeg hadde 11 uker igjen - og vips er jeg 1 uke over. Men det er godt å vite at jeg snart er ferdig. Lykke til videre med deg også da!
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 26. september 2008 #10 Skrevet 26. september 2008 Det er først og fremst ingen fødsel i sikte tre dager etter termin, så det er bare å holde seg i sving med noe. Siden guttungen var ferdig på skolen, har vi brukt ettermiddagen og kvelden til familieprosjekt: BAKING! Selvfølgelig ble det hele innledet med en middag fra McDonalds (på guttungens oppfordring) og stor iver etter å lage egen "dessert". Mannen, sønnen og jeg har da klart å produsere 20 skillingsboller, 20 skoleboller, 20 hveteboller og 20 grove rundstykker. Noen har allerede forsvunnet i dragsuget, og resten er trugt forvart i fryseren. ;-) Blir vel spist i løpet av helgen likevel, tenker jeg. :-) Mannen vasker kjøkkenet nå og jeg sitter en liten stund på pcèn. Når kjøkkenet er rent og pent, skal vi se en film og kose oss på sofaen! :-)
Ragdoll Skrevet 26. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 26. september 2008 En Beamer ja.. kult å ha en stilig familiebil da Min form er også grei, er blitt sykemeldt 50 % da pga ryggplager, så jobber bare halve dager.. Hjelper mye Ellers er den veldig aktiv, og i går kjente ejg de første vonde sparkene som alle snakker om opp i ribbeina.. Ikke mye behagelig Var det jente eller gutt du skulle ha?
Ragdoll Skrevet 26. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 26. september 2008 Såå koselig! Får håpe baksten gjorde sitt og får satt i gang noe i løpet av kort tid, så har du noen bakevarer igjen i frysen til du bare skal hjem å slappe av med den nye beibien
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 26. september 2008 #13 Skrevet 26. september 2008 Så fikk jeg oppdatert nicket også! ;-)
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 26. september 2008 #14 Skrevet 26. september 2008 Hehe, vi får se. Babyen planlegges født hjemme, så lenge som forholdene tillater det og den ikke kommer altfor sent, så det er godt mulig at bollene fortæres av jordmor og fastlege underveis. :-) Regner med at det blir baking igjen når helgen er over, uansett. Greit å ha noe å holde på med.
lille spira Skrevet 26. september 2008 #15 Skrevet 26. september 2008 Jepp - bare det kuleste er kult nok Sånn sett er det veeldig greit og ha en jobb - går jo på skole jeg nå og skulle ønske jeg kunne tatt en liten sykemelding uten å gå glipp av forelesningene Men det er litt vanskelig igrunn.. hehe.. Sliter litt med ryggen jeg også - så blir mye sofaligging og rett ut på senga. Men det er jo greit det - er jo så trøtt også så da får jeg jo slappa av litt Vi vet ikke hva det blir vi Men vi tror vel på jente begge to - så få vi se om vi har rett.. hehe.. Dere skulle ha.. eh.. gutt?
Ragdoll Skrevet 26. september 2008 Forfatter #16 Skrevet 26. september 2008 Her blir det gutt ja.. Ferdig med innkjøpene dere? Handlet NESTEN ferdig alt nå, og soverommet blir pusset opp i helgen.. Så nå er snart alt klart Legen sa at min baby mest sannsynlig presser mot isjias-nerven min, så får noen turer med vond rygg ganske ofte.. bare jeg slipper bekkenløsning så skal jeg vel være glad )
lille spira Skrevet 26. september 2008 #17 Skrevet 26. september 2008 Har kjøpt vogn (simo) og bilstol (acta graco logico s), senga er den sambo bruke da han var liten og en vugge fra han og søsknene var små til stua. Også har vi kjøpt litt klær - men mest i større str (tenkte kjøpe litt mindre str nå når det kommer litt mer ull i butikkene ). Ellers så ser vi det an til etter fødselen - hvem den lille er og hva vi trenger. Skal ha meg en bæreanordning da - så må vel kanskje finne ut hva jeg vil ha og få bestilt det. Merker jeg er fint lite stressa på akkurat utstyr og sånn Sambo er litt mer "urolig" og redd for at vi ikke kommer til å ha lue, votter og barnestol (til å sitte i ved bordet, det er nemlig veeeldig viktig ;P ). Jo - også må vi jo ha madrasser og dyner og sånne ting da Så vi får vel handle litt igjen snart tenker jeg Ja, er glad hvis jeg slipper bekkenløsning jeg også - mamma og tante var/er ganske plaget med det (tante er gravid nå og skal ha akkurat en mnd etter meg) - så det ligger jo i familien. Men har ingen voldsomme symptomer på det enda - heldigvis
Ragdoll Skrevet 26. september 2008 Forfatter #18 Skrevet 26. september 2008 Kan jeg bare spør, var det vanskelig for din sambo å være med å velge hvilken bilstol dere skulle ha? Her var nemlig det store å finne en i samme farge som bilinteriøret Han ville helst ha Recaro (siden han har dette merket på alt inni rallybilen sin, og siden vi får en gutt) Men heldigvis hadde vi en overtalende ekspeditør, som mente at maxi cosi var den beste for barnet så ble den på oss.. hehe.. Jeg mangler stelleveske, og stellebord. Og litt mer tøy tror jeg,, HAr litt sånn basic, som 3-4 bodyer, og et par strømpebukser og hentesettet har jeg ordna, sammen med sånn bjørnedress man kjøper på hm.com
lille spira Skrevet 27. september 2008 #19 Skrevet 27. september 2008 Hehe... Nei, det var faktisk ikke noe problem - men det var nok fordi han ikke hadde noen bil akkurat da - kan tenke meg problemet hadde vært større skulle vi kjøpt sete nå hehe.. Har akkurat det basic i klær vi også - men siden vi ikke vet kjønn så blir det nok ikke så veeeldig mye mer før fødselen. Er moro å kjøpe noe til en man vet hvordan ser ut og sånn også hehe... Også får vi jo sikkert endel i gaver og sånn.. Gleder meg skikkelig nå! Blir stas!! Jul med baby og alt ting hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå