*Timulia* Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Jeg og min bedre halvdel skal i bursdag hvor man skal kle seg ut som en kjendis! Har noen gode idèer??? tenkte på Per og Veronica Orderud, (inspirert av tv programmet i går....) han har en genser maken til den Per hadde i retten og jeg har hvertfall langt mørkt hår.... Men kunne gjerne hatt noe som er lettere gjenkjennelig, så gørt å måtte forklare hvem du er.....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 kan dere ikke kle dere ut som otto jespersen og thomas gjertsen?
OsloMor Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Et par jeg kjenner kledde seg som (de er amerikanske og dette var Halloween i Usa) Homer Simpson (mannen) og Slash i Guns 'n' roses (dama), synes det var ganske artig egentlig:)
*Timulia* Skrevet 26. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2008 Dytter litt jeg, vil gjerne ha flere idèer!
Skravlefruen med huleboer Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Tror nok det kan bli litt vanskelig - altså å kle seg ut som Per og Veronica - om ikke dere ligner fantastisk mye i utseende :-) LItt kjedelig også.. for det er jo ingenting emd dem (foruten strikkegenseren) som er særegent med dem. Hva med seal og heidi klum? Seal fikser du enkelt med litt skokrem ;-) Eventuelt Peter Andre og Jordan (litt utifra hvor "vågal" du er) David Beckham (fotballutstyr) og Posh (høye hæler og trutemunn)
Skravlefruen med huleboer Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Crocodile dundee (riktig skrevet??)/ Steve Irwin Tarzan og Jane? - de kan vel regnes som kjendiser??
*Timulia* Skrevet 26. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2008 He he, selv meg min nye, dyre BH tror jeg nok Jordan er litt overkill..... Tenkte litt på Becks, men er liksom rimelig langt unna Posh i fasongen, også greier jeg ikke for alt i verden å gå med høye hæler! Vanskelig jeg serru! :-)
*Timulia* Skrevet 26. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. september 2008 Dytter igjen jeg, sikkert flere med god fantasi her.....
Skravlefruen med huleboer Skrevet 26. september 2008 #9 Skrevet 26. september 2008 Tom Crusie & Katie Holmes Brad Pitt & Angelina Jolie Ari Behn & Martha ( han med bart og litt "kunstnerlook" og du med vinger såklart :-)) Janne Formoe & Karl Fredrik Kåre Conradi og hun Marianne (?) eksen
*Timulia* Skrevet 26. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. september 2008 Ari og Märtha kan funke.....
wirre;o) Skrevet 26. september 2008 #12 Skrevet 26. september 2008 Marilyn Monroe og Charlie Chaplin ... eller er de egentlig kjendiser liksom... erna solberg og jens stoltenberg
*Timulia* Skrevet 27. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 27. september 2008 Ha ha, nå måtte jeg flire litt ved tanken på meg selv som erna solberg.... Kanskje ikke så dumt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå