prinsessemor-77 Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Ønsker dere alle lykke til videre. Vi har valgt å avslutte sv.skapet i dag. Har vært noen forferdelig uker, men nå er valget tatt. Har to nydelig jenter som jeg ønsker å bruke kreftene på. Håper jeg slipper å ta dette vaglet flere ganger. Kos dere med de voksende magene og nurkene deres:)
Gjest Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Takk for det, ønsker dere også lykke til Kan tenke meg til at det har vært en vanskelig tid, å ett vanskelig valg... Kos deg med jentene dine framover! Klem
Gutt, jente og ? Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Hvor langt var du på vei da du fant ut at det ikke ble rett? Sikkert et tøft valg for deg. Kos deg med jentene dine!
prinsessemor-77 Skrevet 26. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2008 Har visst fra nr to kom at jeg ikke ville har flere barn. Hadde vært koselig med tre og har alltid ønsket meg tre hvis det passer sånn. Men hatt to rett og slett jævlige svangerskap og barseltider. Hvis du slår opp i en med.ordbok på plager ved sv.skap og fødsel har jeg hatt alt som står der. Når jeg fikk pos test, fikk jeg hetta og ringte legen med en gang og sa at jeg klarer ikke et nytt sv.skap. Sliter enda i perioder med depresjon, fra fødselsdepresjonen. Fikk time til abort med en gang, men klarte ikke gjennomføre det forrige uke. Magefølelsen sa i dag at dette var riktig. Jeg gråt helt til jeg sovnet av narkosen, men var lettet når jeg våknet. Nå angrer jeg litt selvfølgelig, og lurer på om jeg har gjort det rette. Hvem var det jeg valgte bort..? snufs. Men nå er det for sent. En reaksjon er vel normalt, så jeg får bare ta den i mot. Var 6 uker, så vi kunne ventet litt, men ble sprø av å lure. Nå er valget tatt men jeg har den lille med meg;)
Gutt, jente og ? Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Huff, vet ikke hva jeg skal si. Vet ikke hvordan du har det, men kan forestille meg at det er ikke noe man gjør med godt hjerte. Du vil nok alltid tenke på at det er et barn "for lite", men det er nå en gang sånn. Og siden du har slitt så masse, var det nok det beste. Til tider vil det føles rett, andre tider galt. Blir vel sånn, kanskje. Ikke vet jeg..:/ Ønsker deg iallfall lykke til med deg og dine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå