(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Er jeg blitt helt alene eller? *Føler seg forlatt* Hvordan går det med dere alle? Melkekua, har du begynte å gå opp igjen med spiren i magen? Palmesus? Hallo?!!! Monajenten! Jaja, jeg fortsetter nå mot målet mitt jevnt og trutt jeg da. Hadde veiedag i dag. Ned 800 gram og superfornøyd med det. Helt nytt tall på vekta.
Gjest Siklerotte Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Hvor mye er det du skal gå ned?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2008 tja, jeg vet ikke jeg! 5-8 kilo til kanskje?!
frk Nilsen Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Du er ikke forlatt! Har hatt litt travel uke bare, ikke travel nok til å rase ned i vekt da... Same old same old her i gården ja. Vil se noe annet enn 80-81 nå altså! Nå er det fredagskos med rødvin :-D Satser på en nedgang neste uke ;-) Har treningsplanene klare!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2008 frk nilsen ja, det er irriterendes når det ikke går ned og det samme tallet er der uke etter uke. jeg har det ikke så travelt, er godt fornøyd med kroppen min om dagen men vil seff. ned de siste kiloene da... 5-7 tenker jeg vi sier. Så får vi se hva hodet sier når jeg kommer dit.
Gjest Siklerotte Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Flytt inn med med Stinkie - så skal jeg hjelpe deg! ;D
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. september 2008 siklerotte! hehe, jaaaa! skal vi danse? fnis.
Gjest Siklerotte Skrevet 26. september 2008 #9 Skrevet 26. september 2008 Danse nei, skal ikke utsette deg for det. Men vi skal TRENE og spise en begrenset mengde matvarer ;p Det er masse plass her - bare kom!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. september 2008 Siklis jeg trener allerede en god del da. *ler* også spiser jeg allerede veldig begrenset..eller ikke begrenset da..bare minimalt med stygge karbohydrater. Dette går veien det, men jeg kan godt komme å bo hos deg!
Gjest Siklerotte Skrevet 26. september 2008 #11 Skrevet 26. september 2008 En god del er ikke så mye etter min definisjon;D Her skal det virkelig TRENES. Jeg liker nesten ikke noe mat så hos meg skal vi spise så sunt at det er usunt vet du. Tvangsslanking. Du skal få eget soverom også.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 26. september 2008 Eget soverom? Nå ble jeg skuffet!! Er det plass til lille, rottene og hunden der også? Hm.. jammen jammen jeg løper, trener step, pilates og vekter!!! puh.
Gjest Siklerotte Skrevet 26. september 2008 #13 Skrevet 26. september 2008 Plass til lille ja - er du gæren! Og du kan få dele seng med meg nå og da, om du spør pent. Rottene og hunden slipper nok ikke inn - jeg er nok stakkarslig allergisk. Selv om jeg liker Rottweilere eller hva det er du har. De er søøøte. Ja, men det er ikke nok.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 26. september 2008 hehehe.. staffordshire ja. vel, da får de bli hjemme med fanten mens jeg koser meg med deg! eh , ja og slankingen da. fnis.
Gjest Skrevet 26. september 2008 #15 Skrevet 26. september 2008 Jeg hører jo ikke til blant supersmukk-damene, men jeg begynte vel å virkelig slanke meg ca samtidig med dere. Jeg er bare litt mer bevisst å ikke snack'e sånn på kveldstid, ellers er det kun en ting som er gjort: Slutta med mine store inntak av cola. Jeg har nå gått ned 7 kg:-)))) Og vil gå ned noen til, men det begynner å nærme seg målet nå. jeg pleide å være på den tynne siden av slank, og det er det jeg kler best, så det er målet nå også. Ikke for tynn, men det jeg kaller den tynne siden av slank.
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. september 2008 #16 Skrevet 26. september 2008 Jeg er her jeg Stinker, blant lekser, prøver, unger, mann, hus, bursdag... you name it! Er vel ned ca 500 gram denne uka, om jeg IKKE sprekker på søndag ( har veiedag mandag...) Syns du er flink jeg! Har 8 kg igjen, så kanskje vi skal ta en førstemann til mølla?
Gjest Siklerotte Skrevet 26. september 2008 #17 Skrevet 26. september 2008 Åja, hm, jeg måtte sjekke bloggen. Den var jo driiitsøt ja. Kan ikke så mye om hunder, men den der var jo kosegod da. Er bare kos med meg, selv om det er slanking. Jeg er bare kos rett og slett.
frk Nilsen Skrevet 26. september 2008 #18 Skrevet 26. september 2008 Det er veldig irriterende, og det er verste er at det er kun min egen viljestyrke det står på..... Akk, svake mennesket som jeg er.... Målet er fortsatt ned 10-12 kg! Og det skal jeg klare, skal jo gifte meg neste år(sept), vil ikke se ut som en strandet hval :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå