Gå til innhold

Jeg er litt i min egen boble for tiden.


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Går veldig mye i gullunger, hus, hjem, mann og håndarbeid. Merker at jeg blir litt for oppslukt av dib i blant så jeg tar bare småturer innom for tiden. Blir til at jeg leser mer enn jeg skriver. Jeg tenker masse på dere, gode klubb-jentene, selvom jeg ikke svarer på alt lenger.

 

Her er hverdagen virkelig i gang, til min store glede (deilig med rutiner). Linea trives i barnehagen og forguder lillebror. Han spiser og sover og spiser og sover. Hus og hjem får en liten oppfriskning hver uke, mannen er fornøyd med gode netter (DET hadde vi ikke ventet med to små) og julekalenderen jeg broderer begynner å ta form. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med tilværelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt Sessa! Dib (og igrunn internett tar opp for mye tid her og, så jeg må og tappe ned, regner med det går automatisk etterhvert som hverdagen setter inn!)

 

Men MÅ jo inn og sjekke klubben og fjesboka hver dag da! Også prøver jeg jo å holde hjemmesiden bittelitt oppdatert :-)

 

Du må legge bilde av julekalenderen på bloggen når du er ferdig! Har ikke talent eller ro til å bordere sånne julekalendere, men synes de er så flotte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...