doffine Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Jeg har så stor og sterk følelse på deg og turbo nå.. Søndag blir en spennende dag. Jeg har regna feil på ikm og er enda usikker... så jeg har ikm mellom den 25-28 sept... så jeg er helspent her. Er så super trøtt og mega sulten om dagene. samt blir like fort mett som sulten... Så da får vi se hvem som får bingo på søndag;)))))))))) Og Du kjære frøya fortjener så en positiv test nå.... )
Gjest Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Oi, Oi, Oi, doffine:)))))) Dette høres spennende ut, gitt!!! Du har jo litt av noen symptomer, kjære deg:)) Satser på at vi kan gå over til gravide slitere i flokk, alle tre:))) Koselig og bli ropt på forresten:))
doffine Skrevet 26. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2008 Da skal jeg rope mer på deg;))) Vi skal gå flokk å følge over til gravide slitere ja;))) Trøttheten min kan også komme av at jeg har tusen ting å gjøre... Går til fysio to ganger pr uke, ang armen min, også akupungtur for å få hjelp;) Samtidig som vi flytter på tirsdag og da skal ting pakkes... Samtidig som de to hundene mine skal ha sin del av turer og kos... fnis....
Gjest Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Hehehe:)) Du har nok og henge fingrene i, skjønner jeg:))) Jeg håper allikevel symptomene dine skyldes en aldri så liten spire:)) Det synes jeg så absolutt du fortjener nå!! Hundene dine er megasøte forresten:)) Jeg skulle også så gjerne hatt en hund den dagen huset står ferdig, men sambo er allergisk:( Blir spennende på søndag:)) Er ikke så mye symptomer ute og går som ikke kan skyldes progesteron, men med tanke på det store opptaket av medisiner jeg har denne gangen, så håper jeg jo....
doffine Skrevet 26. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2008 Håper jeg også... er jo gått over tre år med prøving nå... så nå er jeg utålmodig;)) Doffen og Nemi er meget hærlige og nusselige;)) og de er klar over det selv;) hahahahahaha.... spiller alltid på sin uskyldighet i øynene... fnis... Nemi hu svarte og hvite... hu har en kjæreste som er chiuaua... og de to er kaos tilsammen... fnis... Du kan få ksoe med mine to hunder når du vil;)) Da må jeg ut å kjøpe en test i morgen, så skal vi leke bingo her;))) Og jeg håper jo på tre av tre rette;))) Medisinene du tar må jo hjelpe til nå))
Gjest Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 JA!! Du må kjøpe test:)) Tre av tre rette høres fantastisk bra ut:)))) Tror du er litt langt unna til at jeg kan komme og kose med hundene dine, men tilbudet var veldig koselig:))) Er en hund i familien til sambo da som elsker meg overalt på jord, og det er sannelig gjensidig:)) Vi koser oss glugg ihjel når vi ses (ca. annenhver helg). Det er en liten hvit og svart papillon, og du kan tro hun vet at hun er høyt elsket av oss alle...Makan til bortskjemt og forkjælt hund skal du lete lenge etter:)) Doffen og Nemi er jo to nyyydelige navn på to nydelige hunder, da:)) Hvor gamle er de??
doffine Skrevet 26. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2008 Løper til manglerud å kjøper i morgen... tihi.. Er du nedover så skal du få kose med vovsene mine;)) Papillon er mega søte;)) tihi.... Hunden vet når de har det godt, ja... og vet hvordan de kan utnyttde det;) hahahaha... Også er det sååå hærlig å se en hund virkelig liker en person. Gleden de viser er ubeskrivelige;)) Doffen han er tre år... kastrert da han var 7 mnd gammel, så han er verdens mest kosete hann hund;)) hihihi.... Doffen fikk navnet før vi så han faktisk.. men dæven å han passer til navnet. Nemi hu skulle ha hett bambi, men da vi fikk bildet, så så vi lang vei at dette ikke en bambi. Så markerte øyne, så jeg tenkte med en gang på seriefiguren Nemi;)) Hun er 14 mnd gammel og er virkelig det staeste kvinnfolket jeg noensinne har møtt;)))
Gjest Skrevet 26. september 2008 #8 Skrevet 26. september 2008 Da inngår vi testepakt på søndag jenter!!! Men som sagt har jeg liten tro gitt... Så bare løp og kjøp test i morgen Doffine!!!
Gjest Skrevet 26. september 2008 #9 Skrevet 26. september 2008 Hvor er positive, Turbo blitt av???? Etter at du fortalte om pizzatrynet ditt fikk jeg bare enda mer trua på deg:))
Gjest Skrevet 26. september 2008 #10 Skrevet 26. september 2008 Haha... og da kan jeg fortelle deg at det kom nok en "vulkan" på nesa idag gitt
Gjest Skrevet 26. september 2008 #11 Skrevet 26. september 2008 Ikke så galt at det ikke er godt for noe:))) Det der kan være et positivt tegn, så få tilbake trua nå!!
MK73 Skrevet 26. september 2008 #12 Skrevet 26. september 2008 Jeg heier i alle fall på dere alle tre! Nå skal det lykkes!
Gjest Skrevet 26. september 2008 #13 Skrevet 26. september 2008 Thanks, MK73:) Ikke lenge igjen til det er du som ruger:)) Da håper jeg du får se ett vakkert blått kryss:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå