Gå til innhold

Skuffa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg en pose toffin og alle er stenharde. Hulk !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æsj det er nedtur. Utrolig mye gammelt godteri i enkelte butikker:(

Skrevet

Kjedelig å kjøpe gammelt godis ja.. :o( Gutten vår er veldig glad i Åhlgrens biler, men noen ganger er de gamle og steinharde. Pleier å klemme litt på posen jeg da, og for å kjenne om de er myke som de skal være.. :o)

Skrevet

åh, da kan du bare sende de over..! :P hehe, hva med å prøve å putte de noen sec i mikroen? :P

Skrevet

Uff, jeg kjenner følelsen... De er jo best når de begynner å bli mye og liksom smuldrer bort mellom tennene, hehe!!

Men som steinharde varer de jo lengre da...

Skrevet

Jammen... Toffin skal jo være harde! Det er da de er gode. Når de er guffne og myke må mannen her spise dem...

Skrevet

Hehe, jeg også liker dem harde!

Men skriv et klagebrev så får du sikkert noen poser i posten!

Skrevet

Jeg liker dem også harde!

Ikke tenk koffert nå da.tihi!

Skrevet

Kjør dem en runde i micro´n....:-D

Sorry, dårlig spøk...

Veldig skuffende, vet hvor store forventningene kan være:-p

Skrevet

Hehe, var visst flere som var løsningsorienterte lenger oppe her...

Skrevet

De skal ikke være harde, de skal være seige og ferske.Men det har jeg ikke smakt på over 10 år, da man fikk de i en sånn liten eske i papp.

Skrevet

Egentlig er det du som har rett her oslomor... de skal være seige. (med da må de også være litt harde..) Men de må for alldel ikke være sånn "smuldrete", det er æsj det!

Skrevet

Ja, ikke sant ulldott! Det er mange so i villfarelsen tror at det riktige alternative er smuldrete *grøss'* men det er like feil som steinharde.

Skrevet

OsloMor, Godt å se at det finnes normale mennesker der ute! Ikke bare sånne smuldrefolk :o)

Skrevet

Myke + seige

Det jeg har fått her er murstein.. -og det er ikke godt altså..

Skrevet

Neei, jeg er enig. Smuldrete og tørre er like ille. ha ha

Skrevet

Åh, jeg VET!! Jeg blir like sur selv hver gang det der skjer! Ikke er de SÅ billige heller!

Men jeg har funnet meg et triks... ha dem i munnen litt, så blir de myke! Øh ja, det hørtes litt kinky ut, men det funker :-)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...