Gå til innhold

hadde dere reagert på dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lovet sambo at han skal få reise på en fest med noen kompiser han ikke har sett siden i sommer,men nå begynner jeg å tenke litt..han dem skal til er singel og veeeldig dame fiksert.å har flere ganger ymtet frem til sambo at han burde bli singel,for det er så bra bla,bla,bla..dette sitter liksom bak i hode å kjenner det begynner å snike seg frem nå..blir irritert på meg selv samtidig,for jeg ønsker jo at han skal gå ut å more seg,er bare denne forbannet kameraten som jeg overhode ikke stoler på..råd ang.dette :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan vel stole på samboeren din, selv om du ikke stoler på kameraten?

Skrevet

mulig det. andre? for å spør på en annen måte,noen andre som har det sånn da?

Skrevet

problemet mitt er vell at jeg ikke helt stoler på sambo,dette mye pga han har løyet om små ting,som egentlig er bagateller,men alikevell,han har løyet.

Skrevet

Hadde nok ikk det nei.. Selvfølgelig er det slitsomt om man ikke kommer helt overens med partnerens venner, men sånn er det nå bare. Og man kan jo ikke vente at mannen kun skal omgåes kompiser uten at det er andre damer tilstede om han har single venner er det jo ganske naturlig at de er på utkikk etter å ikke være singel ;) Hadde nok ikke brydd meg noe særlig. Er jo ikke kompisene men mannen man skal stole på...hva de gjør burde være revnende likegyldig..

Skrevet

Må ein verkeleg spørre kvarandre om lov til å gå på fest?

Dersom sabuaren din ikkje er til å stole på vil han finne på sprell før eller seinare likevel. Nyttar ikkje å sperre han inne.

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener..

Men bit det i deg.. La mannen gå.. Ellers blir det nok ikke så koselig mellom deg og samboeren.. Kjedelig å bli nektet å gå på fest fordi du ikke stoler på kameratene, eller samboeren din. Da må du lære deg å stole på han. Å han må selvfølgelig gjøre det han kan for at du skal stole på han..

Men jeg tror ikke man kommer noen vei med å nekte hverandre ting.. Det gjør bare vondt verre..

Skrevet

tror nok di fleste spør hverandre,enten på den ene eller andre måten før enn bare drar på fest,hvertfall hvis en har barn sammen,da må jo evnt.den andre partneren være hjemme med barna.

Skrevet

For 10-12 år siden så hadde jeg nok hatt samme tankene som deg, men ikke nå. Du må bare tenke som så at dersom han velger å gå fra deg etter påvirkning eller press fra en kamerat så er han jo ikke verdt å samle på uansett.. Og du kan sikkert stole på ham!! Det er ikke annet å gjøre enn å la ham få sjansen til å vise at han er til å stole på, og er han ikke det så vil det skjære seg før eller siden selv om du "holder" ham hjemme i kveld..

Skrevet

Vel..jeg håper da for din skyld at han er så voksen at kameraten hans ikke kan bestemme hva han skal gjøre.

Ellers så synes jeg dette er et rimelig tynt grunnlag å legge ned veto for. Jeg ville aldri tenkt på noe slikt hvertfall. Du må være ganske usikker på deg selv og forholdet, hvis noe småtteri som dette får deg ut av balanse. Ikke vondt ment

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...