Gå til innhold

Fy fader stakkar lillebror!!!!!

moota m storebror&lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Storesøster og lillebror lekte på kjøkken mens jeg lagte sen middag til kvelds for vi var i parken tidligere idag.

Plutselig så skriker lillebror til, og han utrøstelig, selv om jeg ikke kan se verken skramme eller blod.

Han griner gjennom hele måltidet, men spiser godt.

Vi går på badet etterpå for kveldsstell og han vrææler det han makter. Jeg skifter bleie og tar med nattøyet inn i stua.

Etterhvert merker jeg at det er armen han har vondt i.

Det viser seg at storesøster har dratt albuen hans ut av ledd, og han har så vondt at han ikke kan røre armen.

Jeg ringer legevakten, og legen var i nabolaget, kom derfor innom og fikk dratt den på plass.

Stakkar lille lillebror!!! =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff, hørtes ikke noe godt ut, fint det endte godt i allefall.

Skrevet

Off da stakkars lille gutt. Det var godt du fikk tak i lege så fort og fikk hjelp. Ikke løye han hadde vondt!!

Skrevet

Stakkars lillebror!! Du får trøste deg med at han har god apetitt i alle fall når han klarer å spise når han har så vondt.

Skrevet

He he ja han har god appetitt =)

Og slik ser han ut også.... he he

Det gikk heldigvis godt! Jeg har veldig dårlig samvittighet for at jeg ikke så hva som var gale eller sjekket han/så etter hvor det var vondt!

Tenk så vondt det har vært for han!! Jeg får vondt inni meg av å tenke på det!

Skrevet

Ja skjønner du har dårlig samvittighet, det hadde vi nok alle hatt. Ligger vel innebygd i oss, men du må ikke ha det. Det er sånn som kan skje, og skjer. Men det gikk jo bra til slutt.. Var jo ikke godt å vite at armen var ute av ledd.. Håper det går bra framover med han så han ikke får noe mer vondt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...