Promp Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 VANN!!! Det første jeg gjør om morgenen er å bøtte innpå en haug med vann, og det er dessverre det siste jeg gjør om kveldene også. Så nattesøvnen blir ganske avbrutt... Ellers står sjokkis HØYT på listen, sammen med kakao...
Ragdoll Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 ublandet oboy rett fra boksen Mmmm...
lengter daler ned i skjul... Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 bensin, neglelakkfjerner, sand, og blå comfort )
husmus &2 Skrevet 26. september 2008 #9 Skrevet 26. september 2008 jordbær dusjsåpe og frukt i bøttevis!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå