Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Vi har - har alle forsikringer i Gjensidige likevel. Hvor fornøyd jeg er vet jeg ikke helt siden vi ikke har trengt den ennå,hehe-
St.Sunniva Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Har også Gjensidige, men ikke trengt å bruke den ennå....men jeg har også alle andre forsikringer der, så jeg er jo totalt sett fornøyd
Shabby Cheap Chic Skrevet 26. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2008 Ja tenkte på om dere var fornøyde med hva de har å tilby.. hehe Har hørt at det lønner seg mer og spare penger enn å ha barneforsikring..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Det gjør det sikkert, men forsikringen koster 300 eller noe i året og skulle uhellet først være ute så vil jeg tro man trenger å ha spart endel mer enn det. I tillegg til at alle (feks jeg og mannen) ikke er så flinke til å spare så lenge vi "ser" pengene, hehe.
Musemor med tre søte små Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Når vi valgte hvilken barneforsikring så vi på en test som akkurat hadde vært. Da så vi at de som "vant" var veldig bra på 1 eller 2 punkter, men var ellers elendig. Vi kom frem til at gjensidige var gjennomsnittelig best etter vår mening samtidig som vi hadde en del forsikringer i gjensidige fra før. Vanskelig å si om vi er fornøyde med den, siden vi, heldigvis, ikke har hatt bruk for den
Septemberstjerna og Martine Skrevet 26. september 2008 #8 Skrevet 26. september 2008 Jeg har det, har alt av forsikringer i Gjensidige. Mener å huske at forsikringen jeg har på vesla koster rundt 2000 i året. (Flere varianter å velge i) Hvis ulykken først er ute, ville jeg angret som bare pokker på at jeg "skulle spare penger" på forsikringen hennes! Har ikke fått bruk for forsikringen enda, så jeg vet ikke om jeg er fornøyd. Men den dekker mitt behov hvisomattedersomatte......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå