Gå til innhold

Hvor mye hadde en slik leilighet kostet der DU bor? LINK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mellom 4-6 millioner avhengig av standard, men hvis man ser på boa og tomt osv så ca den prisen ja.

Skrevet

ca 2 790 000

Skrevet

Her i Oslo ville den ha kostet flere millioner. Vet ikke nøyaktig hvor mange, for det er litt over vårt prisnivå.. ;o) Men sikkert fra 4 mill og oppover.

Er det virkelig så billig andre steder? :o) Vi betalte 1,9 mill for en 3-roms på 66 kvm ifjor våres, og i tillegg måtte vi pusse opp...

Skrevet

I underkant av 3 mill tenker jeg.

Men hva er det folk og trehvite lister??????

Skrevet

Minst 6 millioner i hvert fall. Sentral i Oslo. Det finnes forøvrig få slike hus/leiligheter i strøket vårt...

Skrevet

Dette er i Fredrikstad. Er sjokkert over hva det koster andre steder!! Hjelpes.

Skrevet

Fra 3,5 - 4 millioner og oppover, ligger en ute til 5,5 mill nå i nærheten der jeg kommer fra og kunne tenke meg å flytte tilbake til. Vår 4-roms blokkleilighet ligger vel på ca 2,6 mill, så det er ganske utenkelig med noe sånt på mange år ennå.

Skrevet

Ville nok ligget som den ligger, 1.7 Kommer veldig an på hvor sentral beliggenheten er.

Skrevet

2,5 mill ca her... Hadde jeg fått den her til den prisen der så hadde jeg ikke nølt!

Skrevet

rundt 1,7-2,1 mill...

Skrevet

ca 2,5- 3 mill kan jeg tenke meg...

men ville ikke kjøpt den, ble litt for upraktisk for meg med den store trappen midt i rommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...