Gå til innhold

Måler dere blodprosenten deres på hver kontroll?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Målte på føste kontroll - sammen med alle de andre blodprøvene. Og en ny nå på forrige kontroll ehh.. i uke 28 ble vel kanskje det. Jm sa hun pleide og ta en ny når det nærmet seg uke 30.. neste uke - 32 - skal jeg ta rh prøvene mine.. blæ - jeg som haaater blodprøver :P

Skrevet

Skal også ta RH-prøver neste gang.. :)

Så kommer det enda en prøve av det i uke 36?

Skrevet

Jepp - i uke 36 også.. Greeat! :P Også er det jm som skal ta disse prøvene på meg - og hun er ikke spesiellt flink med nåla. Forrige gang hun tok blod fra meg så så jeg mishandla ut i flere uker med stoort blåmerke på armen.. heh.. Gi meg en labdame som tar litt mer blodprøver :P

Skrevet

Hehe.. er du også umulig å stikke på? :P

På meg finner de ALDRI åra, så de "roter" bare rundt.. Kjempevondt jo!!

;)

Skrevet

det ble målt blodprosent på første svangerskapskontroll og i uke 32 til meg....

Skrevet

Ja, er litt vanskelig - men gjør de det riktig så kjenner jeg ikke at de roter rundt inni der. Da jeg tok glukosebelastninga så bomma ho ene labdama og rota veldig rundt - men det kjente jeg ikke. Men da turte ho ikke å stikke en gang til (jeg viser nok litt mer hysteri enn jeg egentlig trenger :P ) og fikk ei annen til å gjøre det. Det endte med blåmerke og det var ikke et spesielt godt stikk :P Så noen kan bare ikke ta blodprøver :) hehe...

Skrevet

Hehe..

De har heldigvis bare 3 forsøk hver, hvis ikke de får det til så må noen andre prøve.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...